Czy jesteś nałogowcem?

Silnik Honda Crosstourer DCT VFR 1200 XD
Oferuję do sprzedaży silnik widoczny na zdjęciach pochodzący z motocykla Honda Crosstourer DCT VFR 1200 XD z 06.2012r. – tj. w wersji z dwusprzęgłową skrzynią biegów (DCT)



Silnik pracuje wzorowo, podobnie jak dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) - żadnych stuków, puków itp.

Przebieg silnika to 11 600 km. Nie wymaga regulacji. Podzespoły mechaniczne w stanie bdb. Wszystkie numery i oznaczenia znajdują się na swoim miejscu. Silnik pochodzi z mojego prywatnego motocykla.



Cena dotyczy silnika jak na zdjęciach - bez lewej pokrywy bocznej (pokrywy alternatora).



Jedynym mankamentem jest kiepsko pospawany karter silnika i prawa obudowa (patrz foto), naprawa ta wymaga poprawy lub wykonania jej od nowa.



Nie jestem mechanikiem więc obawiam się, że nie będę mógł udzielać informacji technicznych, dlatego też sugeruję oględziny na miejscu (Łączno) i odbiór osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8cIeH.html



Honda VFR 1200 X Crosstourer DCT ,ABS, 2016, kufer centralny gratis
Oryginalny kufer centralny gratis.



Honda VFR 1200 X Crosstourer DCT.



Duży motocykl klasy Adventure. Idealny do dalekiej turystyki z możliwościa podróżowania po drogach nieutwardzonych.



DANE TECHNICZNE



SILNIK



Typ Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 76°), 4-suwowy, 16-zaworowy, UNICAM



Pojemność skokowa 1237



Średnica x skok tłoka 81 x 60 mm



Stopień sprężania 12:1



Moc maksymalna 129 KM przy 7750 obr./min.



Moment obrotowy 126 Nm przy 6500 obr/min



UKŁAD PALIWOWY



Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI



Średnica gardzieli przepustnicy 44 mm



Zbiornik paliwa 21 litrów



Zużycie paliwa wg WMTC** 6,1 l/100km



INSTALACJA ELEKTRYCZNA



Pojemność akumulatora 12V/11,2AH (YTZ14S)



Rozrusznik Elektryczny



UKŁAD NAPĘDOWY



Skrzynia biegów 6-stopniowa / * 6-stopniowa o elektronicznym doborze przełożeń z wyborem trybu: automat, sport-automat, sekwencja ze zmianą przełożeń przyciskami na kierownicy



Sprzęgło Mokre, wielotarczowe / * podwójne



Przełożenie wstępne 1,738 (73/42) / * 1,738 (73/42)



Przełożenie biegu 1 2,600 (39/15) / * 2,250 (36/16)



Przełożenie biegu 2 1,600 (32/20) / * 1,700 (34/20)



Przełożenie biegu 3 1,260 (29/23) / * 1,304 (30/23)



Przełożenie biegu 4 1,076 (28/26) / * 1,107 (31/28)



Przełożenie biegu 5 0,961 (25/26) / * 0,967 (29/30)



Przełożenie biegu 6 0,897 (35/39) / * 0,886 (31/35)



Przełożenie końcowe 2.699 (37/39 x 19/17 x 28/11)/ * 2.706 (39/41 x 19/17 x 28/11)



Napęd tylnego koła Wał napędowy



Prędkość maksymalna 209 km/h



RAMA



Typ Aluminiowa, grzbietowa, 2-belkowa



PODWOZIE



Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2285 x 915 x 1335 mm



Rozstaw osi 1595 mm



Kąt nachylenia główki ramy 28°



Wyprzedzenie 107 mm



Promień skrętu 2,7 m



Wysokość siedzenia 850 mm



Prześwit 180 mm



Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 275 kg (P: 132 kg; T: 143 kg) / * 285 kg (P: 138 kg; T: 147 kg)



Masa "suchego" pojazdu 258 kg / * 268 kg



Dopuszczalna masa całkowita 469 kg / * 479 kg



ZAWIESZENIE



Przód 43 mm odwrócony widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego i siły odbicia



Tył Jednoramienny wahacz aluminiowy, Pro-Link, amortyzator gazowy z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego z ręcznym pokrętłem, regulacja siły odbicia



HAMULCE



Przód 320 mm podwójny tarczowy, 6-tłoczkowe zaciski, C-ABS



Tył 276 mm pojedynczy tarczowy, zacisk 2-tłoczkowy, C-ABS



OPONY



Przód 110/80-R19MC (59V)



Tył 150/70-R17MC (69V)

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgAlOx.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sunshine123.opx.pl