Czy jesteś nałogowcem?

Serwis ENOVA365 wersja srebrna
Serwis ENOVA365 wersja srebrna



pozwala na rejestrowanie przyjmowanych urządzeń w ramach obsługi zleceń serwisowych

Funkcjonalność modułu oparta jest o urządzenie, czyli element reprezentujący przedmiot, który jest serwisowany. Dla każdego urządzenia dostępna jest pełna historia jego napraw oraz przeglądów.



Dla kogo:



Program dedykowany dla mikro i małych przedsiębiorstw



• Firmy prowadzące warsztaty naprawcze oraz serwis pogwarancyjny sprzedawanych przez nie towarów

• Firmy świadczące usługi naprawcze



Funkcjonalność:

Zlecenia serwisowe – w chwili przyjęcia urządzenia do naprawy lub przeglądu tworzone jest zlecenie serwisowe, które automatycznie może trafiać na listę zadań do wykonania przez danego operatora (serwisanta).



Przeglądy – na podstawie określonych częstotliwości przeglądów i okresu gwarancyjnego można zaplanować przyszłe przeglądy dla każdego urządzenia. Program enova365 automatycznie informuje o konieczności wykonania przeglądu serwisowego.



Funkcja automatycznych powiadomień – zapamiętuje i powiązuje urządzenie oddane do naprawy lub przeglądu z kontrahentem (osoba, która zleciła naprawę, może otrzymywać pocztą elektroniczną informację o zmianie statusu lub etapie realizacji prowadzonego zlecenia).



Wyposażony jest w mechanizmy, które łączą się z pozostałymi modułami, w związku z czym istnieje możliwość wystawiania dokumentów handlowych i księgowych bezpośrednio z poziomu zlecenia serwisowego oraz rejestrowania towarów pobranych z magazynu w celu przeprowadzenia naprawy:



• dokument przyjęcia zlecenia serwisowego – zamówienie usługi,

• dokument wyceny kosztu naprawy,

• potwierdzenie odbioru urządzenia z naprawy/przeglądu,

• dokument WZ – wydanie części z magazynu,

• faktura za przeprowadzone usługi naprawcze oraz wykorzystane części itp.

Korzyści z obsługi programu:

• kompleksowa obsługa zleceń serwisowych za pośrednictwem jednego narzędzia,

• automatyzacja procesu informowania klienta o etapie realizacji zlecenia (powiadomienia e-mail lub SMS),

• zmniejszenie pracochłonności obsługi ewidencji przyjmowanych zleceń,

• możliwość generowania dokumentów handlowych i księgowych z poziomu modułu enova Serwis.



Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą.



Istnieje BEZPŁATNA wersja testowa, którą można zainstalować aby przetestować możliwości programu.

Dane wprowadzone w wersji testowej znajda się w wersji licencjonowanej.



Więcej informacji na stronie www.ati.com.pl



Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.

Podana cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć podatek VAT w stawce 23%.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDeHCSf.html



Program do fakturowania ENOVA365 wersja srebrna
Faktury ENOVA365

zapewnia obsługę firmy w zakresie wystawiania dokumentów sprzedaży



Dla kogo:

Program dedykowany dla mikro i małych przedsiębiorstw

• Firmy usługowe

• Firmy handlowe

• Firmy nieprowadzące gospodarki magazynowej o prostym obiegu dokumentów

• Firmy oferujące stałe lub cykliczne usługi



Funkcjonalność:



Kartoteki kontrahentów – przechowywanie informacji o kontrahentach, bankach i urzędach. Karta kontrahenta zawiera podstawowe dane teleadresowe, warunki handlowe (forma i termin płatności, rabat ogólny, limit kredytowy)



Karty towarów i usług – karta towaru oprócz danych podstawowych zawiera również listę kodów kreskowych, listę alternatywnych jednostek miar, listę zamienników



Dokumenty sprzedaży – faktury, paragony, faktury do paragonu, faktury korygujące, proforma oraz zaliczkowe. Wszystkie dokumenty mogą być wystawiane w różnych walutach.



Umowy i faktury cykliczne – rejestrowanie umowy na stałą dostawę lub wykonanie usługi z okresowym fakturowaniem.



Raporty – do dyspozycji zestaw zdefiniowanych raportów sprzedaży np.: sprzedaż wg towarów i usług, kontrahentów itp. oraz możliwość generowania własnych zestawień za pośrednictwem wbudowanych mechanizmów filtrowania



Współpraca z urządzeniami zewnętrznymi – w przypadku drukarek fiskalnych enova365 współpracuje z protokołami firm POSNET, Elzab, Innova i Novitus



Korzyści z obsługi programu:

• kompleksowa informacja na temat kontrahenta w jednym miejscu,

• możliwość szybkiego wprowadzania danych,

• przyśpieszenie i automatyzacja procesu wystawiania dokumentów,

• eliminowanie ryzyka pomyłek rachunkowych

• zapewnienie bieżąca kontrola stanu należności i zobowiązań.



Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą.



Istnieje BEZPŁATNA wersja testowa – którą można zainstalować aby przetestować możliwości programu.

Dane wprowadzone w wersji testowej mogą się znaleźć w wersji licencjonowanej.



Więcej informacji na stronie www.ati.com.pl



Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT

Podana cena jest ceną netto należy do niej doliczyć VAT w stawce 23%
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDeADsx.html


Księga Inwentarzowa ENOVA365 wersja srebrna
Księga Inwentarzowa

pozwala prowadzić ewidencję majątku firmy wg Krajowych (KSR) lub Międzynarodowych (MSR) Standardów Rachunkowości



Dla kogo:

Firmy zobowiązane do prowadzenia ewidencji majątku trwałego



Funkcjonalność:

Możliwość prowadzania kartotek:

• Środków trwałych,

• wartości niematerialnych i prawnych,

• wyposażenia (obiekty o wartości niewystarczającej do uznania ich za środek trwały, które zaliczane są w poczet kosztów bez konieczności ich amortyzowania);

o automatyczne nadawanie kolejnych numerów ewidencyjnych nowo wprowadzanym i zaimportowanym kartotekom środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,

o rozdzielenie amortyzacji bilansowej i podatkowej.

Metody amortyzacji:

• jednorazowa,

• liniowa,

• degresywna (automatyczne wyznaczenie i przejście na metodę liniową);

o rejestrowanie zmian w historii środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,

o możliwość przypisania kartoteki do centrum kosztów i/lub miejsca użytkowania,

o możliwość przypisania osoby odpowiedzialnej

o możliwość przypisania rodzaju KŚT kategorii środków do kartoteki,

o przypisanie kodu kreskowego środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz wyposażenia,

o możliwość wprowadzania wyjątków planu amortyzacji.

Prowadzenie ewidencji dokumentów związanych z obrotem środkami trwałymi oraz wartościami niematerialnymi i prawnymi z automatycznym nadawaniem numeracji kolejnym dokumentom danego typu (każdy z niżej wymienionych dokumentów posiada zdefiniowany wydruk):

• dokument amortyzacji – automatyczne generowanie odpisów amortyzacyjnych dla środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych:

o możliwość tworzenia dokumentu inwentaryzacji ręcznie lub z wykorzystaniem kodów kreskowych,

o zbiorcze generowanie inwentaryzacji z listy środków trwałych dla różnych miejsc użytkowania,

• przyjęcie środka trwałego – OT,

• likwidacja środka trwałego – LT,

• przeszacowanie,

• zmiana wartości,

• odpis aktualizujący.



Prowadzenie ewidencji dokumentów związanych ze zmianami parametrów środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych (każdy z niżej wymienionych dokumentów posiada zdefiniowany wydruk):

• zmiana miejsca użytkowania,

• zmiana parametrów amortyzacji,

• zmiana centrum kosztów,

• zmiana osoby odpowiedzialnej,

• zmiana wartości i ilości.



Zestawy środków trwałych – możliwość łączenia środków trwałych w zestawy – funkcja informacyjna.



Terminarz – możliwość wprowadzenia planowanych zadań do terminarza np. przeglądy, konserwacje itp.

Korzyści z obsługi programu:



• pełna weryfikacja majątku firmy,

• automatyzacja wykonywanych operacji na środkach trwałych i majątku,

• pełna rejestracja zdarzeń związanych ze środkami trwałymi,

• możliwość szybkiej analizy informacji o danym przedmiocie, dokumencie.



Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą.

Istnieje BEZPŁATNA wersja testowa – którą można zainstalować aby przetestować możliwości programu.

Dane wprowadzone w wersji testowej znajda się w wersji licencjonowanej.

Więcej informacji na stronie www.ati.com.pl



Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.

Podana cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć podatek VAT w stawce 23%.
Link: olx.pl/oferta/CID99-IDeLgmR.html


Kadry Płace ENOVA365 wersja srebrna
Kadry Płace

skutecznie wspomaga zarządzanie zasobami ludzkimi w firmach zatrudniających od kilkunastu do kilku tysięcy pracowników



Program z łatwością odwzorowuje złożoną strukturę organizacyjną firmy i spełnia wszystkie wymagania polskiego ustawodawstwa w zakresie ewidencji danych kadrowych, naliczania wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, podatków oraz składek ZUS.



Dla kogo:

Program dedykowany dla mikro i małych przedsiębiorstw



• Pracownicy działu Kadr oraz rachuby Płac

• Biura rachunkowe

• Firmy świadczące usługi z zakresu rachuby płac oraz ewidencji kadr

• Zarząd



Funkcjonalność:



Kadry – zapis informacji takich jak: dane personalne pracowników lub zleceniobiorców, dane o członkach ich rodzin, zasady wynagradzania, indywidualne ustawienia obowiązkowych i dobrowolnych ubezpieczeń społecznych oraz zdrowotnych, a także dane podatkowe.



Płace – poza standardowym rozliczaniem etatów i umów zleceń (umowy o pracę oraz umowy cywilnoprawne) pozwala także na udzielanie długoterminowych pożyczek czy zaliczek akonto wypłaty (opodatkowanych i nieopodatkowanych).



Kalendarze – definiowanie indywidualnych rozkładów czasu pracy (w tym pracy wielozmianowej), odnotowywanie odstępstw od założonego grafiku (zarówno obecności, jak i nieobecności) oraz bezpośrednią współpracę z automatycznymi rejestratorami czasu pracy (RCP).



Deklaracje – w tym module zebrano wszelkie deklaracje: podatkowe (PIT-11, 4R, 8AR, 40, R, 8C, a także IFT-1R i IFT-1), zgłoszeniowe ubezpieczonych (ZUA, ZIUA, ZZA, ZWUA, ZCNA) i rozliczeniowe (DRA, RCA, RSA, RZA). Aplikacja umożliwia wyeksportowanie deklaracji ZUS do programu Płatnik. Ponadto wspiera obliczanie dofinansowania dla osób niepełnosprawnych, przygotowuje deklaracje Wn-d i eksportuje je do programu SODiR off-line. Natomiast wbudowane raporty ułatwiają sporządzanie deklaracji Z-03, Z-06, DG-1 dla GUS.



Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – ułatwia zarządzanie personelem, pozwala: usprawnić proces ocen pracowniczych kwartalnych, półrocznych i rocznych, ewidencjonować kursy i szkolenia pracownicze, planować i przeprowadzać cały proces rekrutacyjny, od rejestracji kandydata aż po jego zatrudnienie. ZZL usprawnia również analizę zapotrzebowania pracowników na określone stanowiska pracy.



Korzyści z obsługi programu:



• usprawnienie procesów zarządzania działu HR,

• oszczędność czasu działu HR,

• szybki i intuicyjny dostęp do pełnej informacji o pracowniku,

• gwarancja zgodności z wymogami ustawowymi,

• automatyzacja procesów,

• zmniejszenie ryzyka pomyłek,

• wydajność systemu.



Wybierając enova365 kompletujesz moduły, z których każdy wspiera określone procesy w przedsiębiorstwie oraz dostosowujesz system do wielkości firmy. W każdej chwili możesz przejść na wyższą wersję i zmienić model dostępu. Dzięki temu system będzie rozwijał się wraz z Twoją firmą.



Istnieje BEZPŁATNA wersja testowa – którą można zainstalować aby przetestować możliwości programu.

Dane wprowadzone w wersji testowej znajda się w wersji licencjonowanej.

Więcej informacji na stronie www.ati.com.pl



Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT.

Podana cena jest ceną netto, należy do niej doliczyć podatek VAT w stawce 23%.

Link: olx.pl/oferta/CID99-IDeLaOp.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sunshine123.opx.pl