Czy jesteś nałogowcem?

Modem ISDN zewn. Aethra TPQ 2033 DIALOG Centralka
Przedmiotem licytacji jest modem ISDN doskonałej firmy Aethra TPQ 2030 .Zewnętrzny modem ISDN instalowany w sieci Telefonia Dialog SA. A dokładnie: zakończenie sieciowe NT z podwójnym wyjściem analogowym do zwykłych telefonów analogowych oraz interfejsem RS232.



Modem działa bezproblemowo jako zwykły modem zewnętrzny. Automatycznie wyłącza i przywraca transmisję dwupasmową.



W komplecie z oryginalnym zasilaczem aethra

output1: 40v 115mA

output2: 56v 40 mA



Udzielam tygodniowej gwarancji rozruchowej



Gdyby bylo cos nie tak jest mozliwosc zwrotu towaru.
Link: olx.pl/oferta/CID99-ID1NYmt.html



ICT88 Centrala - Elmeg
UŻYWANA - nie wiem czy sprawna. jakieś lampki świecą, zasilacz świeci.



System ICT88 stanowi doskonałe rozwiązanie telekomunikacyjne dla małych i średnich firm. Modularna rozbudowa gwarantuje, że systemy elmeg ICT PABX mogą elastycznie rosnąć wraz z rozwojem i potrzebami komunikacyjnymi Twojej firmy.



Zaprojektowane z myślą o wspomaganiu nowych technologii, a w szczególności dynamicznie rozwijającej się komunikacji głosowej przez Internet - VoIP. W prosty i szybki sposób integrują standardową telefonię z zaletami VoIP.

Zintegrowane zaawansowane aplikacje głosowe pozwolą na zaimplementowanie komfortowego głosowego systemu obsługi połączeń przychodzących.



Konfiguracja podstawowa:



4 x ISDN S0 programowalny (zewn./wewn.)

8 x port analogowy wewnętrzny



Maksymalna rozbudowa do 48 kanałów lub przy wykorzystaniu modułu PRI (30 kanałów miejskich) nawet do 78 kanałów.





Prosta i łatwa rozbudowa.

Rozbudowa systemów elmeg ICT jest bardzo prosta i opiera się o te same moduły rozszerzeń. Każda centralka posiada:



2 gniazda na moduły duże (D)

2 gniazda na moduły małe (M)

osobne gniazdo dla modułu rutera ICT (R)



Dodatkowo centralki posiadają specjalne gniazda dla modułów antyprzepięciowych FSM oraz złącze dla karty pamięci SMC.

Łatwa i prosta konfiguracja.

Do systemów elmeg ICT dołączany jest kompletny pakiet oprogramowania w języku polskim elmeg WIN-Tools. W bardzo prosty i przejrzysty sposób pozwala na konfigurację całego systemu oraz wykorzystywanie jego zaawansowanej funkcjonalności. Szczególny nacisk położony został na łatwość obsługi aby ograniczyć do minimum koszty związane z instalacją i obsługą urządzeń. Co jest ważne, wszelkie uaktualnienia oprogramowania udostępniane są za darmo przez sieć Internet.



Centralki ICT programować można przy użyciu wielu interfejsów np. RS232, USB, ISDN (także zdalnie) czy też przez sieć LAN (jeżeli wyposażymy centralkę w moduł rutera). Dołączane profesjonalne sterowniki TAPI umożliwiają wykorzystywanie aplikacji CTI (telefonii komputerowej). Dzięki wspieraniu CTI systemy ICT świetnie potrafią współdziałać z odpowiednimi aplikacjami CRM np. w zalezności od numeru telefonicznego osoby dzwoniącej do nas, system CRM/CTI wyświetli na ekranie komputera PC wszelkie informacje dotyczące tego kontaktu.



Zaawansowane aplikacje głosowe.

Dzięki zintegrowanym aplikacjom głosowym, zawartym już w podstawowym modelu, nie ma potrzeby późniejszego wyposażania centralki w funkcje głosowe. Tym samym unikamy dodatkowych kosztów związanych z taką rozbudową, co w porównaniu z konkurencją, gdzie za podobną funkcjonalność trzeba często słono dopłacać, czyni system elmeg ICT unikalnym na rynku.



W systemie ICT skonfigurować można do 8 wysokiej jakości nagrań, które w zalezności od potrzeb użytkownika mogą być wykorzystane w różnych aplikacjach głosowych. Obsługiwać one mogą nawet do 16 połączeń telefonicznych w tym samym czasie, co oznacza, że każdy z 16 dzwoniących do nas abonentów uzyska dostęp do aplikacji głosowych. W porównaniu do konkurencji, gdzie zwykle mozliwość taka oferowana jest dla 2 - 4 równoczesnych połączeń, centrale elmeg ICT oferują w pełni profesjonalne rozwiązanie, rzadko spotykane nawet w większych systemach



W celu pełnego wykorzystania możliwości aplikacji głosowych zastosować można popularną kartę pamięci SMC (Smart Media Card). Nawet najdłuższe nagrania nie będą stanowić problemu. Dodatkowo, na karcie SMC centralka może zapisywać informacje o zdarzeniach alarmowych, generowanych przez sensory np. datę i czas alarmu, czy osoba powiadomiona o alarmie zareagowała na poprawnie itp.

Link: olx.pl/oferta/CID99-IDgdozj.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sunshine123.opx.pl