Czy jesteś nałogowcem?

Renault Megane RS 265 Lift **OKAZJA**
RENAULT MEGANE RS 2.0T 265KM

Produkcja 2014.

Przebieg 14300.

Auto w swietnym stanie. Serwisowane w ASO RENAULT

Doskonale sie prezentuje i wzbudza zainteresowanie na ulicy.

Zapraszam
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg9fjh.html



Renault Megane RS 2.0T 265KM, Recaro, navi, Brembo, CUP , szpera -ostatnie sztuki.
DYSZKIEWICZ RENAULT - U NAS KUPISZ NAJTANIEJ !



Rocznik 2016



Samochód nowy – do odbioru natychmiastowego!!



Ostatnia samochód wyprodukowany na Polskę w tej specyfikacji, przed zakończeniem produkcji tego modelu.



RENAULT MEGANE COUPE wersja: R.S. 2.0T 265KM



Dodatkowe wyposażenie(opcje) samochodu:

lakier metalizowany – Czarny Etoile

fotele przednie kubełkowe Recaro grafit

pakiet Komfort Plus 2 ( karta Hand Free, lusterka elektrycznie sterowane i składane, klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, czujnik zmierzchu, czujnik deszczu)

pakiet Connect & Go 1 ( system multimedialny R-link z nawigacją, mapy rozszerzone)

pakiet Sport ( zawieszenie Cup, szpera, 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe Brembo)

felgi 18”, wzór Tibor 23, kolor czarny mat

system R.S. Monitor 2.0

koło zapasowe dojazdowe



CENA (BRUTTO) KATALOGOWA Z OPCJAMI:

128 920 PLN – 21 920 PLN(rabat)* = 107 000 PLN



*rabat skierowany dla firm posiadających:

- minimum dwa auta i skorzystają z finansowania Renault Bank

- minimum 6 aut



WYPOSAŻENIE STANDARDOWE



MULTIMEDIA



radioodtwarzacz R-Plug&Radio+



WNĘTRZE



tapicerka materiałowa - grafit

lusterka boczne elektrycznie sterowane , składane recznie

kierownica pokryta skórą

tylna kanapa w układzie 1/3-2/3

środkowa konsola z podłokietnikiem i schowkiem

centralny zamek

szyba tylna podgrzewana



WIDOCZNOŚĆ i OŚWIETLENIE



światła do jazdy dziennej LED



PROWADZENIE POJAZDU



komunikaty w desce rozdzielczej w języku polskim

karta Renault

zawieszenie sport

system wspomagania parkowania tyłem

system Stop & Start



OGRZEWANIE I WENTYLACJA



klimatyzacja manualna



BEZPIECZEŃSTWO



regulator-ogranicznika prędkości

poduszki kurtynowe

system wspomagania nagłego hamowania (AFU)

czołowe poduszki powietrzne kierowcy i pasażera

pasy bezpieczeństwa 3-punktowe na tylnych miejscach

system dynamicznej kontroli toru jazdy (ESC)

system Isofix na tylnych bocznych miejscach

zagłówki na przednich i tylnych miejscach

3-punktowe pasy bezpieczeństwa z przodu

ABS



WYGLĄD



zestaw do naprawy opon

obręcze kół ze stopu metali lekkich18’

lakier niemetalizowany



SAMOCHOD DO ODBIORU NATYCHMIASTOWEGO



Możliwość atrakcyjnego finansowania :

Kredyt

Leasing

Najem długoterminowy



Kontakt:



Krzysztof Lewicki

tel.



Grzegorz Dawidko

tel.



Piotr Mazurkiewicz

tel.



Dyszkiewicz Sp. Zo.o.

Ul. Warszawska Konstancin Jeziorna

tel.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg8aUt.html


Zwrotnica lewy przód mała Megane III RS 2.0T
Zwrotnica ogólnie w stanie dobrym, jedyny mankament to brak gwintów mocujących zacisk.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8lrwZ.html


Škoda Octavia RS 2.0t 200km 2006r
Galeria Gala Lublin ul. Fabryczna 2

Znajdziesz nas na górnym parkingu galerii (nad myjnią)



Ze względu na brak czasu nie odpisuje na pocztę elektroniczną -proszę dzwonić chętnie odpowiem na wszystkie pytania.



FAKTURA VAT MARŻA,

KUPUJĄCY ZWOLNIONY Z OPŁATY SKARBOWEJ 2%.



Zapraszam

w godz: 11-17 od poniedziałku do piątku

w sobotę i niedziele: (tylko po ew. umówieniu się telefonicznie)

Godziny otwarcia komisu są bardzo elastyczne (proszę dzwonić przed ew.przyjazdem )



Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, 1. Kodeksu Cywilnego. Sprzedający nie odpowiada za ewentualne błędy lub nieaktualność ogłoszenia."Cena auta może znacznie ulec zmianie i ustalana jest podczas jego zakupu

Podobne
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgheor.html


Nowa pompa wody do silników Renault 2.0T F4RT
Witam

Pompa wody z reklamacji (zaginął paragon więc wymienili na nową bez możliwość zwrotu) zakupiona w intercars.

Samochód sprzedałem, pasuje do każdego silnika 2.0T F4RT oraz zapewne innych.

http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021352031210-EVR65506-O-pompa-cieczy-chlodzacej.html



dla wyszukiwarki:

F4RT, 2.0turbo, clio rs, megane rs, laguna gt



Istnieje możliwość odbioru osobistego w Łodzi (wieczorem) lub w Kutnie (od 7 do 15)
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID7uIAx.html


Zwrotnica duża lewy przód Megane III RS 2.0T
Stan bardzo dobry, bezwypadkowa, nie naprawiana, gotowa do montażu
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8lrxR.html


PRZEGUB Opel Zafira Vectra Astra 2.2 DTi 2.2T 2.6
O NAS NASZE AUKCJE DODAJ DO ULUBIONYCH
ZAKUPY I PORADY
Tel. (22) 423-40-90 Tel. 698 610 046
Tel. 530 540 000


Gadu-Gadu: 5626444
Skype: rsautoczesci_pl

e-mail: rsautoczesci@rsautoczesci.pl


ODBIÓR OSOBISTY
RS Auto Części
ul. Wiosenna 16
05-822 Milanówek
(20 km. Od W-wy)

pon-pt 8-17

mapa na Google


WYSYŁKA
Kurier
20 zł przedpłata
25 zł pobranie





KONTO BANKOWE
Nr konta:

94 1140 2004 0000 3502 0137 6731

RS Auto Części Piotr Flis
ul. Wiosenna 16
05-822 Milanówek


Szukasz inny części kliknij w poniższy link.
(kliknij w link, a po lewej stronie pojawi się spis części posegregowany wg. marek samochodów)

Pełna oferta: rsautoczesci_pl















































RS AUTO CZĘŚCI

Specjalizujemy się w markowych częściach mechanicznych do samochodów osobowych i dostawczych, ale i dla mniej wymagających klientów posiadamy szeroką ofertę z tzw. średniej półki. W cenach niższych do 30% w stosunku do cen detalicznych. Służymy OBIEKTYWNĄ pomocą w doborze części w zależności od Państwa potrzeb. My nie zachwalamy najtańszych chińskich produktów, ale informujemy obiektywnie o ich jakości, a wybór pozostawiamy Państwu.





PRZEDMIOT AUKCJI

 



RS Auto Części
tel. (22) 423 40 90 tel. kom. 698 610 046
tel. kom. 530 540 000

rsautoczesci@rsautoczesci.pl tanioidobrze@tanioidobrze.pl
login: rsautoczesci_pl


Sklep czynny: Pn.-Pt. 8-17
ul. Wiosenna 16
05-822 Milanówek


Możliwość odbioru w Milanówku ( 20 km. od W-wy ) Wysyłka - cały kraj.
 ________________________________________________________________


Przegub napędowy zewnętrzny (od strony koła)

Nr kat : 25-1618

Cena za 1 szt.

Nr OE orygianału

 

Dane techniczne

Wymiar

33x35x55

 

*Podane zastosowanie części w tabeli nie jest zawsze w 100% gwarancją,
że dana część będzie pasować do Państwa samochodu.
Określa ona występowanie danego typu części w podanej grupie samochodów.
W przypadku występowania 2 lub więcej typów danej części w tym samym samochodzie potrzebne są szczegółowe dane pojazdu jak np. nr nadwozia lub nr kontrolny pojazdu w celu prawidłowego doboru części.
W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt.

 

 

*ZASTOSOWANIE

Opel Vectra, Zafira, Astra z silnikami 2.2 DTi, 2.0T, 2.6

 

 

UWAGA
W przypadku wątpliwości czy części będą pasować do Państwa samochodu prosimy o kontakt

 


Szukasz inny części kliknij w poniższy link.
(kliknij w link, a po lewej stronie pojawi się spis części posegregowany wg. marek samochodów)

Kliknij TU: rsautoczesci_pl



CENY NIŻSZE DO 30% W STOSUNKU DO ŚREDNICH CEN DETALICZNYCH W HURTOWNIACH.




W celu wydrukowania mapy (z przeglądarki Firefox-Mozilla)
kliknij prawym klawiszem na mapę i wybierz opcję pokaż obrazek,
a następnie naciśnij CTRL+P

W przypadku IE - Internet Explorer kliknij prawym przyciskiem myszy
i wybierz opcję drukuj obraz.




ZDJĘCIA PRZEDMIOTU







DLACZEGO RS AUTO CZĘŚCI



    l Ceny niższe do 30% w stosunku do cen detalicznych w hurtowniach motoryzacyjnych.

    l

    l Wystawiamy faktury VAT l
    l Gwarancja producenta 12 lub 24 mc. l
    l Prawo zwrotu i wymiany w ciągu 10 dni (części bez śladów montażu w oryginalnym nie zniszczonym opakowaniu z dowodem zakupu) l
    l Pomoc w doborze części. l
    l Możliwość odbioru osobistego. Nie jesteśmy tylko wirtualną firmą. l
    l Realizacja zamówień od 4 do 24 godz. - odbiór własny. l
    l Wysyłka – czas dostarczenia paczki pod wskazany adres od 24 do 48 godz. l
    l Specjalizacja układy hamulcowe i zawieszenia l
    l Bardzo szeroki asortyment części mechanicznych w jednym miejscu od A do Z – zobacz nasze pozostałe aukcje. Części układów hamulcowych, zawieszenia, chłodzenia, amortyzacji, kierowniczych, paliwowych, osprzęt silnika, układy zapłonowe i elektryczne, filtry i oleje, oświetlenie ,lusterka ... l



O NAS NASZE AUKCJE DODAJ DO ULUBIONYCH




Dodano 2011-12-12 00:22
Nasze drugie konto, login: PIOTRFLIS

www.allegro.pl/Shop.php/Show?id=1566973


 


RS Auto Części Milanówek ul. Wiosenna 16, tel. 530 540 000, 22/ 423 40 90


Strona "o mnie"Wszystkie aukcje


PaneleAllegro.pl  


Link: allegro.pl/-i6075977572.html


Filtr oleju FILTRON OP520 Kraków F-VAT
O nas:

Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.

Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:



    lCzęści samochodowe l
    lTechnika grzewcza l
    lTechnika chłodnicza l
    lŚwiadectwa energetyczne l
    lMultimedialne punkty informacyjne l

Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta

Kontakt

Uni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl

tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)

Wysyłka towarów

Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.

Odbiór osobisty

Po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym

Płatności

    lwpłata na konto bankowe numer konta:
    56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l

    lPrzesyłka za pobraniem
    l

    lPłatność gotówką l


Filtr oleju FILTRON OP 520



Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.




Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.




Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.




Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.



Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.



Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford






Wymiary filtra:




- A - 93 mm


- B - 72 mm


- C - 62,5 mm


- G - UNF 3/4'-16


- H - mm


- by-pass valve - TAK


- anti-drain back valve - TAK


- anti-syphon valve - NIE




Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta




Zastosowania:




Osobowe
Marka______________
Model_________________
Typ___________________
Silnik________
Produkowany_______
Uwagi
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.6
-
1985/5 -> 1989/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.6i.e.
-
1985/5 -> 1989/9
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8
-
1985/9 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8 i.e. Turbo
-
1986/2 -> 1990/1
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8 Turbo
-
1986/9 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
1.8i.e.
-
1989/8 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
2.0
AR06212
1985/5 -> 1988/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
2.0T.S.
-
1987/1 -> 1992/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 75
3.0
-
1987/1 -> 1992/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 90
1.8
AR06202
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 90
2.0i.e.
-
1984/10 -> 1987/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.0 16V TURBO Q4
AR67203
1992/1 -> 1996/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.0T.S.
-
1992/2 -> 1995/2
-
ALFA ROMEO
ALFA 155
2.5 V6
-
1992/2 -> 1995/4
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0
AR06416
1987/6 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0 Turbo
AR06476
1987/10 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S.
AR06416
1987/6 -> 1990/8
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
2.0T.S. Kat.
AR64103
1992/9 -> 1998/10
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0
AR06412
1987/6 -> 1990/7
-
ALFA ROMEO
ALFA 164
3.0i V6
-
1987/6 -> 1990/7
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
1.8
AR01609
-> 1977/12
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
2.0
-
-> 1984/12
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GT 1.6
AR01600
1976/1 -> 1982/9
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GTV 2.0
AR00512
1978/7 -> 1986/1
-
ALFA ROMEO
ALFETTA
GTV 2.0
AR01623
1981/1 -> 1986/1
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.3
-
1977/11 -> 1981/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.6
-
1977/10 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.8
-
1979/4 -> 1985/4
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
1.8 Turbo
AR01354
1984/1 -> 1985/12
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0
-
1979/4 -> 1980/12
-
ALFA ROMEO
GIULIETTA
2.0 Turbo
AR01699
1983/7 -> 1984/6
-
ALFA ROMEO
SPIDER
1.6
-
-> 1990/12
-
ALFA ROMEO
SPIDER
2.0
-
-> 1993/12
-
ALFA ROMEO
SPIDER
2.0 VELOCE
-
1977/1 -> 1986/5
-
ARO
ARO 10
1.4
-
1976/1 -> 1984/6
-
ARO
ARO 10
1.6
-
1976/1 -> 1984/6
-
AUDI
CABRIOLET
2.6 E
ABC
1993/6 -> 1996/12
-
AUDI
CABRIOLET
2.6 V6
ACZ
1995/5 -> 2000/10
-
AUDI
CABRIOLET
2.8 E
AAH
1992/11 -> 2000/10
-
F.S.O-WARSZAWA
FIAT
127 P
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
FSO
1500
POLONEZ
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.5 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.5 GLI Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.6 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
1.6 GLI Kat.
-
1996/1 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
2.0 GLE
FORD
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu 1.6 GLI
-
1996/1 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu Plus 1.6 GLi Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Atu Plus 1.6 GSi
-
1997/10 ->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.5 GLE
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.5 GLI Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.6 GLi Kat.
-
->
-
F.S.O-WARSZAWA
POLONEZ
Caro Plus 1.6 GSi
-
1997/10 ->
-
FIAT
124 SPIDER
2.0i Kat.
132C3.031
1979/6 -> 1985/4
-
FIAT
124 SPIDER
2.0i.e.
132C3.031
1982/3 -> 1987/3
-
FIAT
128
1.6
131B1.000
1979/3 -> 1982/3
-
FIAT
128
1.6
131C2.000
1980/11 -> 1985/4
-
FIAT
128
1.6 Super
131A1.000
1978/3 -> 1984/1
-
FIAT
128
2.0
131B2.000
1978/6 -> 1981/12
-
FIAT
128
2.0
131C4.000
1981/1 -> 1984/12
-
FIAT
132
1.6
-
1977/5 -> 1982/9
-
FIAT
132
1.6
132C.000
1977/5 -> 1982/12
-
FIAT
132
1.6 GL
132C.000
1972/10 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GL
132C6.000
1976/5 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GLS
132C.000
1972/10 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.6 GLS
132C6.000
1976/5 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.7
132B1.000
1975/11 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.8 Special
-
1972/2 -> 1979/1
-
FIAT
132
1.8GLS
-
1974/2 -> 1979/1
-
FIAT
132
2.0
132C2.000
1977/5 -> 1981/6
-
FIAT
132
2.0i.e.
132C3.000
1980/1 -> 1982/12
-
FIAT
ARGENTA
1.0
132D
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.1
132C2
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.2i.e.
132C3
1983/6 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
1.6
132D.000
1977/5 -> 1987/3
-
FIAT
ARGENTA
2.0
132C2
1978/6 -> 1985/12
-
FIAT
ARGENTA
2.0
132D1
1981/9 -> 1985/12
-
FIAT
ARGENTA
2.0i.e.
132C3.000
1981/6 -> 1986/7
-
FIAT
REGATA
1.6 S i.e. 90
149C2.000
1987/1 -> 1989/7
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
159A4.046
1992/10 -> 1993/6
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
835 C4.000
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.8i.e.
159A4.000
1994/10 ->
-
FIAT
TIPO
1.8i.e. Kat.
835 C2.000
1992/3 -> 1993/3
-
FORD
CAPRI
1.6
LCE
1974/1 -> 1977/12
-
FORD
CAPRI
1.6
LAC
1974/9 -> 1977/12
-
FORD
CAPRI
1.6
LCN
1978/1 -> 1987/4
-
FORD
CAPRI
2.0
NEN
1978/1 -> 1985/12
-
FORD
CAPRI
2.8i Super
PRN
1981/1 -> 1985/12
-
FORD
CORTINA
1.6
OHC
1973/8 -> 1982/9
-
FORD
CORTINA
2.0
OHC
1970/7 -> 1982/9
-
FORD
CORTINA
2.3 6V
-
1977/8 -> 1982/9
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS Cosworth
N5F
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
2.0 16V RS 4x4
N7A
1995/2 -> 1998/10
-
FORD
ESCORT VII
2.0 RS 16V Cosworth
N5F
1995/2 -> 1998/10
-
FORD
GRANADA
2.0
-
-> 1985/8
-
FORD
GRANADA
2.0i (STH)
-
1989/5 -> 1992/2
-
FORD
GRANADA
2.8i
-
1977/8 -> 1981/8
-
FORD
GRANADA
2.8i
PRD
1981/9 -> 1985/8
-
FORD
GRANADA
2.8i
PRC
1982/10 -> 1985/8
-
FORD
SCORPIO
2.9i
BRG
1995/2 ->
-
FORD
SCORPIO
2.9i 24V
B0B
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0
NEL
1985/4 -> 1989/8
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0i
-
1985/4 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.0i Turnier
-
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.4i
-
1986/9 -> 1992/2
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.4i Turnier
ARD
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.8i
PRE
1985/10 -> 1986/11
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.8i 4x4
PRE
1985/10 -> 1986/11
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9 24V Turnier
B0A
1993/8 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i
-
1986/9 -> 1994/12
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i 24V
B0A
1991/4 -> 1992/2
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i 4x4
-
1986/9 -> 1994/9
-
FORD
SCORPIO (GRANADA)
2.9i Turnier
BRD
1991/9 -> 1994/9
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.3
JCT
1982/7 -> 1989/11
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.6
-
1982/8 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.8
REB
1984/10 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
1.8
REF
1987/10 -> 1989/9
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NYT
1982/8 -> 1984/10
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NET
1982/8 -> 1984/10
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NET
1984/11 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NRD
1985/10 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0
NES
1987/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i
-
1985/3 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i Ghia
-
1997/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i GT
-
1997/1 -> 2001/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i Turnier
-
1987/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.0i XR 4x4
N9C
1990/1 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.8 XR 4i
PRT
1982/8 -> 1986/12
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.8i XR 4x4
-
1985/2 -> 1988/8
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.9i
B4C
1988/8 -> 1993/2
-
FORD
SIERRA (SAPPHIRE)
2.9i XR 4x4
-
1988/8 -> 1993/2
-
FORD
TAUNUS
1.3
-
1970/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS
1.6
LCJ
1970/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS
1.6
LAD
1974/1 -> 1982/7
-
FORD
TAUNUS TURNIER
1.3
-
1979/7 -> 1982/7
-
INNOCENTI
MILLE
1.0i
-
1994/7 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1100
-
1991/7 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1300
-
1989/5 ->
-
LADA (VAZ)
FORMA
1500
-
1991/7 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1200 (2105)
BA3 2101
1981/9 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1300
BA3 2105
1985/9 -> 1990/12
-
LADA (VAZ)
NOVA
1300 L (2105)
BA3 2105
1981/5 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Kat Kombi
BA3 2103
1994/8 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Kombi
BA3 2103
1985/9 -> 1993/2
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 S (21093)
-
1989/6 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1500 Special (2105)
BA3 2103
1985/3 -> 1989/12
-
LADA (VAZ)
NOVA
1600 (21074)
BA3 2106
1988/1 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1700 Kombi
-
1994/8 ->
-
LADA (VAZ)
NOVA
1700i Classic (2107)
-
1996/6 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1100
BA3 21081
1988/2 -> 1994/12
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1100 Kat.
BA3 21081
1996/2 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1300
BA3 2108
1986/1 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1300 Kat.
BA3 2108
1991/9 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1500
BA3 21083
1988/1 ->
-
LADA (VAZ)
SAMARA
1500 Kat.
BA3 21083
1991/9 ->
-
LANCIA
DELTA
1.8i.e.
835 C2.000
1993/6 ->
-
LANCIA
DELTA
1.8LE
836 C5.000
1994/7 ->
-
MOSKVICH
ALECO 21412
1600
-
->
-
PEUGEOT
505
2.0 STi
829 (ZEJ)
1979/8 -> 1986/10
-
PEUGEOT
505
2.0 Ti
829 (ZEJ)
1979/8 -> 1986/10
-
RENAULT
R 18
2.0
J6R 716
1982/5 -> 1984/6
-
RENAULT
R 20
2.0
-
1977/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 20
2.2
851 700
1980/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 25
2.2i GTX
J7T
1984/4 -> 1984/6
-
RENAULT
R 30
2.6
-
1975/10 -> 1983/12
-
RENAULT
R 30
2.7
-
1975/2 -> 1984/1
-
SEAT
131
2.0
131C4.000
1978/6 -> 1985/12
-
SEAT
RONDA
1.2
124B6.000
1982/6 -> 1983/12
-
SEAT
RONDA
1.4
124B7.000
1982/6 -> 1983/12
-
SEAT
RONDA
1.6
022A.000
1982/6 -> 1983/12
-
UAZ
469
2.0
FIAT
->
-
ZAZ
TAVRIA
VAN
-
->
-
ZAZ
TAVRIA
ZAZ 1102
-
2000/4 ->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
P100 PICK-UP
1.6
-
1982/4 -> 1987/12
-
FORD
P100 PICK-UP
2.0
-
1988/1 ->
-
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (86)
1.6
LAT
1985/11 -> 1991/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.0
NAT
1985/11 -> 1991/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.0
N6T
1985/12 -> 1992/9
-
FORD
TRANSIT (86)
2.9i
-
1989/4 -> 1991/6
-
FORD
TRANSIT (92)
2.0
NCA
1991/9 -> 2000/9
-
FORD
TRANSIT (92)
2.9i
-
1991/7 -> 1994/9
-
IVECO
DAILY (GRINTA)
30- 9
6132BZ 2C0
1981/12 -> 1987/12
-
IVECO
DAILY (GRINTA)
35- 9
613BZ 2C0
1981/12 -> 1987/12
-
NISSAN
TRADE
2.0 D
LD20E
1987/3 ->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
1.6 MPi
-
2001/1 ->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
Cargo-Van 1.6
-
->
-
NYSA MOTOR
POLONEZ TRUCK
STANDARD (ST) 1.6i Kat.
-
->
-
RENAULT
MASTER I
2.0
829
1982/10 -> 1984/6
-
RENAULT
MASTER I
2.2
829 731
1980/10 -> 1984/6
-
RENAULT
TRAFIC I
2.0
829
1980/9 -> 1984/6
-
Ciężarowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
A-SERIA
0510 V6
HXC
1986/1 -> 1986/1
-
FORD
A-SERIA
310
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
FORD
A-SERIA
510
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
FORD
A-SERIA
610
V6 LC-ESSEX
1973/10 -> 1983/6
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
STILL
R-SERIA
R 40
FORD
->
-
Wózki transportowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 12
FORD 1.3
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 15
FORD 1.3
->
-
LINDE-GŰLDNER
H-SERIA
H 20
FORD
->
-


Numery innych producentów/zamienniki: WL7067 - WIX, PP-5.2.2 - Sędziszów, H12W01 - Henghst, OC 97 - Knecht




Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach


W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.



e-mail: sklep@unisystem.com.pl





UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAMtsu11TKTk1GFTlIx1QXxwslvRcLyvClj8aYVXUejDJ3B9c3kdpIudcSoFIFxetHSmSR+V0zvKg/bn4Jfvk3X2SaA5kqOHt4=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309756.html


VW Golf R (mk6) Sportowe klocki hamulcowe StopTech na przód
Przedmiotem ogłoszenia są klocki hamulcowe StopTech do VW Golf R mk6.



Stosowane w:

Audi S3 2.0 TFSI przód ,

TT 3.2 V6 Quattro przód ,

TTS (272) przód ,

TT RS 2.5 przód.

Seat Leon Cupra 240bhp przód .

VW: Golf R32 Mk5 przód ,

Golf R 2.0T (Mk6) przód ,

Passat R36 przód.



Masz pytania?



Napisz do nas...



Posiadamy pełną ofertę StopTech

Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh2Sbp.html


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • sunshine123.opx.pl