Czy jesteś nałogowcem?
BBS srubki srubka M7x24 RS 722,771,764,721,772,772,861, VW Audi BMW
SPRZEDAM:
Oryginalne śrubki BBS dedykowane do felg:
BBS RS 772 6x15
BBS RS 771 6,5x16
BBS RS 764 6,5x16
BBS RS 722 7x16
BBS RS 866 7,5x18
BBS RS 861 8,5x19
BBS RS 865 9x19
a także wielu innych modeli,
" CENA PODANA ZA 1 SZTUKĘ "
Możliwość wysyłki, listem 7 zł, wysyłka pobraniowa 16 zł
Szukasz jakiś śrubek ? napisz / zadzwoń na pewno pomogę.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDbZEpL.html
Skręcane Felgi BBS RS 722 16'' 5x100 Z Oponami Lub Bez '' Polerka ''
Sprzedam Felgi BBS RS 722 Felgi Byłby zamontowane w VW Bora/GOLF IV I Do Takich Aut Pasują idealnie ...
Felgi Zostały Podane Kompleksowej Regeneracji tzn (Piaskowanie , Polerowanie , Malowanie) Felgi nie były Spawane są od nowości w oryginalne ...
Możliwość dokupienia do felg opon zimowych Dębica (2 sezony) 2013 r produkcji 205/55/16
Felgi oczywiście są skręcone z oponami , zdjęcia z regeneracji ...
Kolor Rotorów Grafitowy
Do Felg Dodaje Kapselki BBS Carbon oraz Chowane wentyle !!!
Kontakt OLX !!!
Preferowany Odbiór osobisty lecz nie wykluczam wysyłki
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeTdcb.html
BBS RS 722 xx jahre 16 195/45 5x100 Falken
Sprzedam Orginalne BBS RS 722 wychodzące w XX jahre skrecane wraz z oponami Falken 195/45 R16, opony po 4.5mm bieznika, Jedna ścięta od zewnętrznej strony.
Stan felg bdb nie uszkodzone i nigdy nie spawane ranty także nie porysowane.
Możliwość wysyłki
Kontakt tylko i wyłącznie telefoniczny bądź SMS owy
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDctHW9.html
BBS RS XXjahre 7,5x17
Sprzedam felgi BBS RS 722
oryginalne 16" z Golfa XX jahre 5x100
przerobione zostały na 7,5x17" et48
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID5lin1.html
Deck TECHNICS RS-TR 474 MK.2 (2 head)
amplitunery / wzmacniacze / odtwarzacze cd / md /dvd / tunery radiowe
magnetofony / gramofony / kolumny / inne DENON / MARANTZ / TECHNICS / HARMAN KARDON / PIONEER / SONY KENWOOD / ONKYO / PHILIPS / SHERWOOD / AKAI / YAMAHA / JVC / inne | | | | | | Dane Kontaktowe:
mm-audio@o2.pl
mm-audio Majewski Marek
ul. Irysowa 63
55-095 Mirków
NIP: 9151397951
REGON: 931050419
1158074 Wysyłka:
Przesyłka kurierska - 20 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa - 25 zł
Płatnosci:
76 1140 2017 0000 4002 1306 2661
magnetofon dwukasetowy
__________________________________________________________________
TECHNICS
RS-TR 474 MK.2
__________________________________________________________________
Stan techniczny - bardzo dobry (testowany, sprawny).
Stan wizualny - bardzo dobry minus
brak pilota !
__________________________________________________________________
DANE TECHNICZNE:
http://www.hifiengine.com/manual_library/technics/rs-tr474.shtml
Dolby B,C, HX Pro
2xautorevers
elektryczne otwieranie kieszeni
Wymiary: S430, G285, W135
Produkcja: Japonia
Waga: 4,5 kg
funkcje widoczne na foto
__________________________________________________________________
kontakt: GG7023011, kom. 722-142-388
GWARANCJA ROZRUCHOWA7 DNI
Do każdej przesyłki dołączany jest paragon fiskalny, na życzenie rachunek
Link: allegro.pl/-i6348870633.html
Ścienny wieszak gitarowy Rockstand RS 20900 B
lkomentarzel
lstrona o mniel
ll
ll
ldodaj do ulubionychl
zobacz opinie
Najszybszy kontakt poprzez e-mail: sklep@taniestruny.pl
Telefon:
790272737
Przemysław Zalewski
ZALEWSKI MUSIC
ul. Górczewska 181 nr lok. 104B
01-459 Warszawa
NIP: 722-135-71-35
REGON: 200140255
okablowanie
kostki
środki do konserwacji
paski
lstruny do gitary akustycznejl
lstruny do gitary klasycznejl
lstruny do gitary elektrycznejl
lstruny do gitary basowejl
lstatywyl
lwszystkie akcesorial
Już od 4,49 zł
Stały koszt wysyłki.
Za wysyłkę płacisz tylko raz.
Poczta Polska od 4,62 zł.
Kurier DPD od 11,49 PLN
Numer konta: Deutsche Bank
11 1910 1048 2201 0801 8924 0001
nowy towar / solidnie zapakowany
ekspresową wysyłkę / fachową pomoc /
możliwość zwrotu towaru w ciągu 10 dni
do każdego kupionego kompletu strun.
Statyw sceniczny na 5 gitar bas/elektryk
Kod produktu: RS 20861 B/2
Firma Warwick powstała w 1982 roku z inicjatywy Hansa Petera Wilfera, syna Alfreda Andreasa Wilfera – założyciela popularnego już wówczas Framusa. Na początku siedziba firmy mieściła się w Erlangen w Bawarii. W roku 1995 Warwick przeniósł się do Markneukirchen w Saksonii, miasta znanego od wieków z budowy najwyższej jakości instrumentów muzycznych i kultywowania tradycji sztuki lutniczej. Polityka ciągłego rozwoju, a co za tym idzie, inwestycji w najnowocześniejsze urządzenia i wdrażanie najnowszych technologii towarzyszy firmie od początku istnienia. Obecnie Warwick produkuje szeroką gamę instrumentów, wzmacniaczy i akcesoriów muzycznych najwyższej jakości. Przez lata firma zdołała wypracować sobie silną pozycję na rynku muzycznym, czego dowodem jest zadowolenie klientów w ponad 50 krajach, oraz uznanie takich gwiazd jak: Marco Hietala (Nightwish), Shane Embury (Napalm Death), Bootsy Collins, Mike Inez (Alice in Chains), Robert Trujillo, Sam Riverso (Limp Bizkit), i wielu innych.
RockStand Multiple to statyw sceniczny na 5 gitar elektrycznych lub basowych. Cechuje go duża stabilność, oraz wysoka jakość wykonania. Aby jak najlepiej zabezpieczyć Twój instrument, wszystkie miejsca styku statywu z instrumentem pokryte zostały specjalną, zabezpieczającą gumą piankową. Wielkim atutem statywu RockStand Multiple jest możliwość jego złożenia, co znacząco ułatiwa transport.
Statywy RockStand Multiple nie mogą być używane do instrumentów z lakierem nitro.
&&
Uwaga mieszkańcy Stolicy!
Od 1 lipca 2014 roku możliwy odbiór osobisty bezpośrednio w naszym magazynie w Warszawie na ul. Jana Olbrachta 46 (Warszawa - Wola). Więcej szczegółów odnośnie naszej lokalizacji znajdziesz tutaj.
&&
Oferowane przez nas produkty dostępne są "od ręki". Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej lub dostarczamy do Paczkomatów InPost. Natychmiast po wysłaniu towaru otrzymasz numer listu przewozowego do śledzenia Twojej przesyłki.
&&
Jesteśmy największym sprzedawcą akcesoriów gitarowych w serwisie Allegro.pl.Jeśli wśród naszych aukcji nie znalazłeś poszukiwanego przez Ciebie produktu n@pisz do nas lub zadzwoń. Wystawimy aukcje specjalnie dla Ciebie!
Zobacz też inne aukcje:
aukcje użytkownika
lkomentarzel
l/l
lstrona o mniel
l/l
linne aukcjel
l/l
lnapisz wiadomośćl
l/l
ldodaj do ulubionychl
Link: allegro.pl/-i5997223817.html
Volkswagen Golf VW Golf III GTI 2.0 16V Jahre XX 100% ORGINAŁ
Sprzedam Samochód marki Vw Golf III GTI 2.0 16V w limitowanej wesji JAHRE XX na rynek WŁOSKI.
Samochód sprowadzony do Polski w 2008 Kwiecień z originalnym silnikiem 2.0 16V ABF,nie jest to żaden swap ani przekładka anglika itd. Do samego końca serwisowany w aso,w 100% originalny przebieg,originalny lakier wszystkie szyby fabryczne vw z jednego rocznika.
Wyposażenie samochodu.
Auto Alarm montowany Fabrycznie
Imobilizer
Centralny zamek
Elektryczne szyby z funkcją comfort (domykanie szyb z kluczyka oraz pilota)
Elektrycznie regulowane,podgrzewane lusterka
ABS
EDS
Oryginalne Radio VW GAMMA IV + Nagłośnienie NOKIA 8 głośników + subwoofer
Zmieniarka USB MP3
Climatronic
komputer pokładowy
Fotele kubełkowe RECARO
Dzielone oparcie tylnych foteli
Alufelgi 16 BBS RS 722 po Renowacji oraz nowymi oponami UNIROYAL RAINSPORT3 z 4515 tydzień w rozmiarze 205/45/16
Opony założone w marcu 2016 r,na gwarancji.
Komplet pełnej dokumentacji od samego początku tzn od przywiezienia do Polski.
2 komplety kluczyków .
Samochód użytkowany sporadycznie,traktowany hobbystycznie cały czas garażowany.
Silnik zalany olejem Motul 5W40 XCLEANE
Posiadam kilka samochodów, ten użytkowałem tylko sporadycznie. Stan oceniam na idealny Bezwypadkowy,niedowiarków zapraszam z miernikiem! Vw posiada zamontowaną instaację sekwensyjna gazu (wyłączona ale sprawna).
Nie użytkowany zimą,więc nie posiadam żadnych dodatkowych kół zimowych!
Samochód tankowany tylko na STACJACH SHELL .
Samochód cały czas serwisowany ,posiadam wszystkie faktury na każdą wymienioną część.
Ogłoszenie jest kierowane do osób poszukujących oryginalnego prawdziwego klasyka.
Więc proszę zaoszczędzić swój czas oraz mój i nie dzwonić z pytaniami czy pójdzie za tyle lub tyle
Nie udzielam żadnych fachowych porad w zakresie silnika itd.
Widoczna cena w ogłoszeniu jest ceną do drobnej negocjacji.
Szczegółowych informacji chętnie udzielę telefonicznie poważnie zainteresowanym oraz udostępnię numer nadwozia VIN
Możliwość sprawdzenia samochodu na dowolnej wybranej stacji obsługi lub ASO VW.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgthZx.html
Shenke rs 150
Sprzedaje sprawny motor,który świetnie sprawdzał się na każdej drodze. Opony w super stanie.Pojazd bardzo mało pali,jedyne 3l. Do wymiany jedynie akumulator. Więcej informacji pod tel. 722 - pokaż numer telefonu -
lub 533 - pokaż numer telefonu -
UWAGA!!!PONIEWAŻ NIEDŁUGO WYJEŻDŻAM CENA AKTUALNA TYLKO DO WTORKU!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgPjG9.html
Filtr oleju FILTRON OP532/1 Kraków F-VAT Ford
O nas:
Firma Uni-System powstała w roku 2006.
Swoją ofertę kierujemy do osób ceniących swój czas i pieniądze.
Oferujemy kompleksowe dostawy w dziedzinach:
lCzęści samochodowe l
lTechnika grzewcza l
lTechnika chłodnicza l
lŚwiadectwa energetyczne l
lMultimedialne punkty informacyjne l
Wszystkie oferowane przez nas produkty pochodzą od polskich dystrybutorów i są objęte gwarancją producenta
KontaktUni-System
os. Witkowice Nowe 27
31-234 Kraków
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
tel. 512 936 111
(pn.- pt. godz. 9-17)
Towar zwykle wysyłamy w dniu zamówienia Wysyłkę towarów realizujemy kurierem UPS lub Pocztę Polską.
Odbiór osobistyPo wcześniejszym ustaleniu telefonicznym lub emailowym
Płatnościlwpłata na konto bankowe numer konta:
56 2490 0005 0000 4500 6312 7649 l
lPrzesyłka za pobraniem
l
lPłatność gotówką l
Filtr oleju FILTRON OP 532/1
Puszkowe filtry oleju są obecnie najczęściej stosowane do filtrowania oleju w silnikach spalinowych. Jednak we współcześnie konstruowanych nowoczesnych silnikach są coraz rzadziej spotykane. Doceniane w przeszłości zalety takie jak duża odporność na uszkodzenia oraz łatwa wymiana zużytych filtrów, praktycznie pozbawiona ryzyka wprowadzenia zanieczyszczeń do układu olejowego silnika, nie są już priorytetowe. Obecnie coraz bardziej liczą się zalety ekologiczne, związane z łatwą utylizacją filtrów. Pod tym względem lepsze są nowoczesne wkłady filtrów montowane w rozbieralnych obudowach. Zewnętrznie puszkowe filtry oleju są do siebie bardzo podobne, lecz mogą różnić się znacznie budową wewnętrzną. Zarówno parametry eksploatacyjne jak i cechy konstrukcyjne tej grupy filtrów muszą być dobrane optymalnie, zapewniając sprawne funkcjonowanie w systemie olejowym silnika. Na szczególną uwagę zasługują zawory znajdujące się wewnątrz filtra, gdyż to one decydują o prawidłowej pracy filtra w systemie olejowym. Wewnątrz puszkowych filtrów oleju mogą znajdować się trzy typy zaworów.
Zawór przeciwzwrotny (anti-drain back valve) ma zazwyczaj postać gumowej membrany przylegającej do wewnętrznej strony pokrywy filtra puszkowego. Membrana ta przesłania otwory, przez które dostaje się do filtra brudny olej zabezpieczając, aby po wyłączeniu silnika olej z powrotem nie wydostał się z filtra. Zawór przeciwzwrotny skraca czas suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy ruchomymi częściami silnika, gdyż zapobiegając spływaniu oleju w stronę pompy przyspiesza dotarcie strumienia oleju do współpracujących elementów podczas uruchamiania silnika, szczególnie po długim postoju. Zastosowanie zaworu uwarunkowane jest pozycją w jakiej filtr wkręcony jest do silnika. Jeżeli filtr pracuje w pozycji "pokrywą do góry", tak jak to pokazano na rysunku poniżej, funkcję zaworu z powodzeniem przejmuje grawitacja. Zawór jest potrzebny, gdy filtr wkręcany jest z boku lub od góry korpusu silnika.
Zawór przelewowy (by-pass valve) znajduje się zawsze w systemie olejowym z filtrem pełnego przepływu (umieszczonym w układzie szeregowo). Często wbudowany jest on w samym filtrze, ale są także konstrukcje, w których zawór ten umieszczony jest w korpusie silnika. Niezależnie od miejsca, w którym się znajduje ma on jedno zadanie do spełnienia - udrożnić przepływ oleju w silniku gdy opory przepływu przez filtr są zbyt duże i istnieje niebezpieczeństwo niedostatecznego smarowania współpracujących ze sobą części. Uznano bowiem, że mniejsze szkody przyniesie smarowanie i chłodzenie brudnym olejem niż jego brak, który może spowodować nawet zatarcie silnika. Powody, dla których opory przepływu oleju przez filtr otwierają zawór przelewowy mogą być zasadniczo dwa. Pierwszym jest duża gęstość oleju, co ma miejsce zimą przy znacznych spadkach temperatur. Uruchamiając samochód po długim postoju (np. jadąc rano do pracy) zimny i gęsty olej trafia na przegrodę filtra i dużo trudniej przez nią przepływa. Powstający wtedy wzrost ciśnienia powoduje otwarcie zaworu przelewowego. Drugim powodem otwierania się zaworu przelewowego jest zużycie przegrody filtracyjnej filtra. Jeżeli filtr jest nadmiernie zabrudzony, to jego przegroda filtracyjna jest zablokowana przez zgromadzone na niej zanieczyszczenia. Zdarza się wtedy, że zawór przelewowy otwarty jest cały czas. Aby się ustrzec takiej sytuacji należy pamiętać o wymianie filtrów i oleju zgodnie z zaleceniami producenta samochodu.
Zawór "EKO" (anti-syphon valve) chroni przed spływaniem oleju z filtra po wyłączeniu silnika. Pełni zatem podobną rolę co zawór przeciwzwrotny, z tą różnicą, że zawór "EKO" umieszcza się po "czystej stronie" filtra. Efekt zastosowania obu zaworów jest taki, że filtr cały czas jest wypełniony olejem, niezależnie od tego czy silnik pracuje czy nie. Znacznie skraca się wtedy czas występowania suchego lub półsuchego tarcia pomiędzy współpracującymi częściami podczas uruchamiania silnika gdyż strumień oleju szybciej trafia do silnika. Zjawisko to potocznie nazywane "suchym startem" powoduje znaczne zużycie ścierne, dlatego dąży się do maksymalnego skrócenia czasu jego występowania. Ponadto zawór "EKO" skutecznie uniemożliwia wylewanie się oleju z filtra podczas jego wymiany. Pomaga zatem chronić środowisko naturalne przed rozlewaniem się zużytego oleju silnikowego.
Silniki spalinowe o dużej pojemności często posiadają system olejowy wyposażony w dwa typy filtrów. Jeden filtr umieszczony jest szeregowo - przepływa przez niego cały olej tłoczony przez pompę, natomiast drugi wbudowany jest w układ równolegle i przepływa przez niego ok. 10% oleju, który oczyszczony powraca do miski olejowej. W takim układzie filtr pełnego przepływu jest filtrem o średniej dokładności oczyszczania, natomiast filtr bocznikowy jest filtrem dokładnym. Jako filtry bocznikowe w systemie olejowym często stosuje się wirówki, w których zanieczyszczenia separowane są z oleju w polu sił odśrodkowych. Stosuje się także filtry z przegrodą wykonana ze specjalnych włóknin lub bibuł filtracyjnych. Cechą charakterystyczną filtrów bocznikowych z przegrodą jest to, że w czasie eksploatacji ilość filtrowanego oleju zmniejsza się gdyż w miarę blokowania się przegrody filtracyjnej rosną opory przepływu. W niektórych silnikach, w których funkcjonuje szeregowo-bocznikowy system oleju wykorzystuje się filtry puszkowe z dwoma wkładami filtracyjnymi - pełnego przepływu oraz bocznikowym. Takie "zintegrowane" filtry zajmują mniej miejsca, a wymiana jest znacznie krótsza. Wewnątrz takiego filtra następuje rozdzielenie strumienia oleju na główny, kierowany dalej do silnika oraz bocznikowy, który po dokładnym oczyszczeniu trafia z powrotem do miski olejowej.
Filtry WIX FILTRON dostarczane są na "pierwsze wyposażenie" między innymi dla producentów takich jak: VW, Fiat, Suzuki, General Motors, Saab, Ford
Wymiary filtra:
- A - 75 mm
- B - 70 mm
- C - 62 mm
- G - UNF 3/4'-16
- H - 121,5 mm
- by-pass valve - TAK
- anti-drain back valve - TAK
- anti-syphon valve - NIE
Jeżeli nie jesteś pewny czy ten filtr pasuje do Twojego samochodu kliknij tutaj i sprawdź na stronie producenta
Zastosowania:
Silniki
Marka______________
Model_____________________
Typ____________
Silnik___________
Produkowany___________
Uwagi
IVECO (MAGIRUS)
F-SERIA
-
F 1L411
->
-
Maszyny rolnicze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
MASSEY-FERGUSON
20-SERIA
MF 20
3.152
->
-
Osobowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
COUGAR
2.0 16V
ZETEC
1999/1 -> 2002/3
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
ESCORT CABRIO
1.8 16V
-
1992/2 -> 1998/9
-
FORD
ESCORT V
2.0 16V RS
N7A
1991/5 -> 1992/12
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1E
1992/9 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.6i 16V
L1H
1994/1 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RQB
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i
RDA
1992/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RQB
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8 16V XR3i 4x4
RDA
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
1.8i 16V Turnier
RQB
1993/2 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VI
2.0 16V RS 4x4
N7A
1993/8 -> 1995/1
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V
L1E
1995/2 -> 2000/9
-
FORD
ESCORT VII
1.6 16V XR3i
L1H
1995/2 -> 1995/7
-
FORD
ESCORT VII
1.6i 16V 4x4
L1E
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V
RKC
1995/2 -> 1999/1
-
FORD
ESCORT VII
1.8 16V XR3i
-
1995/2 -> 1998/6
-
FORD
FIESTA III
1.6
LUH
1994/1 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1990/3 -> 1992/6
-
FORD
FIESTA III
1.6 Turbo (FBJT)
-
1992/7 -> 1992/10
-
FORD
FIESTA III
1.8 16V
RDB
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA III
1.8XR2i 16V
RQC
1992/2 -> 1995/12
-
FORD
FIESTA IV
1.6 16V Sport
-
1999/4 -> 2002/3
-
FORD
FIESTA V
1.3
BAJA
2003/2 ->
-
FORD
FIESTA V
1.3 S
-
2003/3 ->
-
FORD
FIESTA V
1.6 16V
FYJA
2003/2 ->
-
FORD
FOCUS I
1.6 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
1.8 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FOCUS I
2.0 16V
ZETEC
1998/9 -> 2004/12
-
FORD
FUSION
1.6
DURATEC
2002/8 ->
-
FORD
FUSION
2.3 16V
AYL
2001/9 ->
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
1995/11 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.0i
NSE
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
1997/1 -> 2000/5
-
FORD
GALAXY I
2.3i 16V
Y5B
2000/6 -> 2006/5
-
FORD
KA
1.6
-
2002/10 ->
-
FORD
MONDEO I
1.6i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
1.8i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO I
2.0i 16V
-
1993/2 -> 1996/8
-
FORD
MONDEO II
1.6i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
1.8i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i
-
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
MONDEO II
2.0i 16V
NGA
1996/9 -> 2000/10
-
FORD
ORION
1.6i 16V
LUK
1992/7 -> 1993/7
-
FORD
ORION
1.8i 16V
-
1992/1 ->
-
FORD
PUMA
1.7 16V
MHA
1997/3 -> 2001/12
-
FORD
SCORPIO
2.0i
NSD
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.0i 16V
N3A
1994/10 ->
-
FORD
SCORPIO
2.3i 16V
-
1996/6 ->
-
Maszyny robocze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LIEBHERR
600-SERIA
611
OM552
->
-
LIEBHERR
600-SERIA
611
D904TB
1988/1 ->
-
LIEBHERR
600-SERIA
621C
D904T
1988/1 ->
-
MELROE-BOBCAT
600-SERIA
632
14-98
->
-
MELROE-BOBCAT
700-SERIA
722
FORD
->
-
ZETTELMEYER
Z-SERIA
ZG 500
F2L411
->
-
ZETTELMEYER
ZL-SERIA
ZL 500
F2L411
->
-
Dostawcze
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
FORD
TOURNEO
2.0i
-
1994/11 -> 2000/12
-
FORD
TOURNEO CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
-
1994/7 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT (95)
2.0
NSG
1995/1 -> 2000/12
-
FORD
TRANSIT 2000
2.3 16V
E 5FA
2000/3 -> 2006/7
-
FORD
TRANSIT CONNECT
1.8
DURATEC DOHC
2002/9 ->
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.6
CT
1979/5 -> 1982/12
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DF
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DG
1982/8 -> 1992/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
DH
1983/1 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
1.9
GW
1983/8 -> 1985/7
-
VOLKSWAGEN
TRANSPORTER/BUS (24, 25)
2.1
DG
1985/8 -> 1992/7
-
Wózki podnośnikowe
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
LINDE
H-SERIA
H 12
VW DIESEL
->
-
LINDE
H-SERIA
H 15
VW DIESEL
->
-
Kompresory
Marka
Model
Typ
Silnik
Produkowany
Uwagi
INGERSOLL-RAND
P-SERIA
P 140 WD
3.152
->
-
Numery innych producentów/zamienniki: WL7077 - WIX, PP-4.9.2 - Sędziszów, H14W23 - Henghst, OC 606 - Knecht
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą na innych aukcjach
W swojej ofercie posiadamy pełen asortyment części samochodowych.
e-mail: sklep@unisystem.com.pl
UniSystem 2009 Zobacz inne nasze aukcje
[DANE_EU]OjPde5T3wYAP2dGqpyZWjiaml2SxRdYWhJF0yYM4vC3hc/M0yv5CuC8yzz7Qp4R/9i8gZd1Pv+OcRG5BMZa4GB7Fte6Hi6y4ov0Y83/65u0=[/DANE_EU]
Link: allegro.pl/-i6076309322.html