Czy jesteś nałogowcem?
Klawiatura, wałek, kółko rozrządu Civic EG,EJ,EK D15Z6
Sprzedam kompletną klawiaturę + wałek + kółko rozrządu pochodzące od silnika D15Z6. Stan widoczny na zdjęciach. Na kółku oznaczenie PM3B.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgw1T1.html
Silnik D15 VTEC Honda civic crx
Witam,
Do sprzedania silnik D15B7 mini me.
Blok- zabielony, honowany i wymyty, nowe panewki ACL, polerowany wał, wzmocniona pompa oleju.
Tłoki- z silnika D13B2, cr około 12, nowe pierścienie i sworznie, polerka denek.
Głowica- D16Z6, rozwiert i porting, nowe uszczelniacze, zabielona, szlif zaworów, kanały zgrane z kolektorami, regulowane kółko rozrządu.
Zespół korbowodowy wyważony dynamicznie.
Silnik poskładany na nowych gratach, szpilki głowicy dorobione na zamowienie 15.8. Metalowa uszczelka pod głowica, magnes w misce olejowej. Zalewany motulem.
Dodatkowo:
-lekkie koło zamachowe Otoczaka
- kolektor 4-2-1 owinięty bandażem
- kolektor dolotowy z D16Z6, brakuje jedynie przepustnicy.
- powinienem jeszcze mieć komputer P06 z dodanym VTEC iem i miejscem na eeprom.
- powinna być większość czujników na bloku, głowicy i kolektorze, zawór VTEC jest napewno
Silnik w takiej konfiguracji przejechał około 10k km, pozniej złamała się buda ej2.
Zostawiłem go z myślą o 1/4 mili w klasie 1500 lub kjs. Jednak plany zeszły w kierunku RWD.
Polecam zrobienie wydechu i dolotu, itb swietnie by pasowało. Można dodać jakiś wałek. Silnik nie hamowany, moc szacowana jak większość mini me z odprężeniem około 150KM+
Dzwonić po 16
honda civic crx
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgfsSN.html
Wałki rozrządu Civic Type-R K20A2 EP3 VTEC 200KM
Sprzedam dwa wałki rozrządu K20A2 Honda Civic Type-R 2,0L 200KM EP3
Cena za dwa wałki (ssący i wydechowy) oraz kółko VTC i zębate
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgE5Pl.html
Honda Civic VI EK3 sedan 1.5 VTEC+. Możliwa zamiana.
Honda Civic VI EK3 sedan z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC (minime) 147,1 KM, 159 Nm
Auto kupione półtora roku temu w zasadzie jako seryjne, w moich rękach przeszło szereg opisanych niżej modyfikacji. O samochód dbałem jak tylko mogłem, przejechałem nim ponad 25 tysięcy kilometrów bezawaryjnie, służy mi jako daily, ciągle w użytku. Auto zostało zarejestrowane w Polsce w 2009 roku, sprowadzone z Niemiec
Wszelkie elementy zawieszenia czy osprzętu były wymieniane na czas. Nie słychać niepokojących stuków i nie ma luzów. Jest sztywno i w należytej kondycji. Wszystkie płyny ustrojowe zmieniane. Honda odpala za każdym razem, silnik pracuje jak należy, ładnie się wkręca, nie jest zapocony, ani myty, wnętrze jest zadbane i czyste. Nie kopci na niebiesko, nie zostawia za sobą chmury dymu. Pobór oleju uzależniony od stylu jazdy, nie wożę ze sobą bańki oleju, na bieżąco kontroluje jego stan, nie dopuszczam do jego niedoborów. Nie jest to litr na tysiąc kilometrów, a od 300 do 500 ml na 7000 km
Z wyposażenia: elektryczne szyby (nie działa prawa tył), elektryczne lusterka, szyberdach, wspomaganie.
Blacharka/lakier
Podłoga, stan dobry, kilka otarć od „gleby”, w jednym miejscu trzeba będzie wstawić łatkę (krawężnik).
Progi (próg prawy cały, próg lewy tak jak na zdjęciach, końcówka skorodowana) są w bardzo dobrym stanie, natomiast wyszczególnienia wymagają nadkola tylne, drzwi kierowcy, rant klapy bagażnika, zderzak tylni oraz przedni (do wglądu na zdjęciach). Mam nowy zderzak tylny pomalowany w kolor do założenia na auto.
Jeżeli ktokolwiek będzie zainteresowany wstawię auto na podnośnik, zdejmę progi i porobię dokładne zdjęcia podłogi, silnika, zawieszenia.
*SILNIK I CHŁODZENIE
Pełna obróbka głowicy wraz z planowaniem (– 0,5 mm)
Wtryskiwacze 240cc
Wałek rozrządu CompCams Stage2
Panewki główne ACL
Panewki korbowodowe ACL
Pierścienie tłokowe NPR
Regulowane kółko rozrządu BLOX
Uszczelka z d16y8 pod głowice
Chłodnica oleju 7 rzędowa
Silnik zalany MOTULem 6100 SYNERGIE+ 10W40
*UKŁAD DOLOTOWY
Przepustnica z H22
Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę
Uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
Rozwiercony kolektor ssący pod przepustnicę z H22 + CAI 3” z hydroshieldem KN na stożku SIMOTA
*UKŁAD WYDECHOWY
Kolektor wydechowy 4-2-1 chińczyk
Wydech przelotowy z nierdzewki 2,25’’ na dwóch tłumikach środkowych (jeden noname, drugi Racing Weld Customs) + tłumik końcowy MarTec
*UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Skrzynia biegów hybryda 3 + 4 z CRX, długa 5
Sprzęgło kompletne XTD Stage1
Lekkie koło zamachowe by Otoczak
Shortshifter by Tyliq + poliuretanowy zestaw naprawczy drążka zmiany biegów od Jarusneta
*STEROWANIE
Komputer P06 przerobiony na p28 z podstawką pod strojenie + przejściówka OBD1 wystrojony u Dr Fox Ralfi Garage (Toruń) - 147,1 KM, 159 Nm
Wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju EPMAN z podstawką pod filtr oleju MOCAL z termostatem w carbonowej obudowie na słupek
*ZAWIESZENIE
Amortyzatory KYB Ultra SR + sprężyny Vogtland
Rozpórka kielichów przód Staffa (czarna)
ASR (czerwony) + wahacze z EK4
*HAMULCE
Swap hebli: przód – 282 mm na zaciskach z Accorda 2.3 z tarczami Pagid i klockami ATE, tył – 260 mm + pompa hamulcowa z ATRa 1”
*STRONA WIZUALNA
Kierownica z Hondy Prelude V
Podłokietnik
gałka SKUNK2 (czarna z czerwonym grawerem)
Czerwone podświetlenie deski
Lampy tył USDM
Ambery przód
Opis jest rzetelny, zgodny ze stanem faktycznym. Cała galeria WRAZ Z OBSZERNYM OPISEM i zdjęciami wszelkiego rodzaju dostępna pod adresem: https://drive.google.com/open?id=0B_-o4osT1doNVE9vYzBrXzBfU3c
Przegląd ważny rok, tak jak i ubezpieczenie.
Na aucie nigdy nie oszczędzałem, starałem się robić wszystko z głową, dopasowując do tego części odpowiedniej jakości, wkładając w to dużo czasu, serca i pieniędzy.
Powód sprzedaży – taki jak wyżej plus fakt, iż chce się przesiąść do auta bardziej komfortowego, cichszego, nieco większego dla kierowcy (196 cm wzrostu).
Najchętniej zamienię za gotówkę, ewentualnie Hondę Prelude, Accord, (coupe, sedan), lub inne o którym nie myślałem
zamiana zamienie zamienię jdm honda civic gleba prelude accord japan tuning
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgPenn.html
Honda Civic EG Ferio USA JDM
Witam
Sprzedam Civica 5 gen w sedanie.
Auto budowane przez znajomego przez 10 lat, w naszych rękach 1,5 roku.
Dużo rzadkich części(zegary SIR, lampy tył ori stanley USA, beżowe całe wnętrze z podłokietnikiem, ori kasetka w miejsce radia(jest osobno, ponieważ zajmowało miejsce na radio), blenda USDM w kolorze power folding mirrors i wiele innych, o których nie pamietam. )
Motor zdrowy, nie puszcza bąków, złożony na tłokach 1.3, doprężony, wypluł 149 koni 2 lata temu(strojenie crome), bez problemu przekręca licznik prędkości.
Przebieg auta jest tak jak na liczniku, natomiast przebieg silnika po remoncie to około 30 tys km.
Z ciekawszych rzeczy auto posiada: lekkie koło zamachowe od Otoczaka, wydech z kolektorem 2,25 cala, końcowy duży(50cm) tłumik SLG, zawiesznie KYB z regulacją twardośći ze sprężynami Eibach, rozpórki(tył góra i dół, przód góra), hamulce VTI w oplocie i serwem od Accorda Type R.
Mam trochę dodatków, których nie założyliśmy, zmieniliśmy: ori centralny zamek(silniczki, klamki, cięgna), owiewki, pakiet chrom, blenda USA, regulowane kółko rozrządu AEM.
Roczne opony przednie Potenza Adrenalin, opony zimowe Dunlop na 2 sezony, wszystkie swożnie przód oraz tuleje wachaczy wymienione.
Tydzień temu zrobiony serwis olejowo filtrowy, oraz został wymieniony prawy przegub półosi.
Wady?
Rdza.Nadkola, progi, jakiś odprysk gdzie nie gdzie, oraz kilka drobiazgów, które wyeliminuje jeśli na auto nikt się nie rzuci a Ja będę miał chwilkę czasu.
Podłoga wporządku, jest do czego przykręcać, nie ma dziur.
Cena do negocjacji, oczywiście rozsądnej.
Jestem świadomy, że to auto jest do remontu blacharskiego, aczkolwiek jest to gratka dla fanatyka marki.
My nie jesteśmy w stanie postawić auta do lakiernika na 3 miesiące lub lepiej, ponieważ wciąż potrzebujemy 2 aut w pełni mobilnych, dlatego decyzja jest taka a nie inna.
Jest to stara honda, więc raczej trzeba Ją traktować jako auto hobby.
Proszę o nie zadawanie pytań o poszczególne elementy.Nie masm zamiaru wyjmować nic z auta.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOYpD.html