Czy jesteś nałogowcem?
Silnik Honda Crosstourer DCT VFR 1200 XD
Oferuję do sprzedaży silnik widoczny na zdjęciach pochodzący z motocykla Honda Crosstourer DCT VFR 1200 XD z 06.2012r. – tj. w wersji z dwusprzęgłową skrzynią biegów (DCT)
Silnik pracuje wzorowo, podobnie jak dwusprzęgłowa skrzynia biegów (DCT) - żadnych stuków, puków itp.
Przebieg silnika to 11 600 km. Nie wymaga regulacji. Podzespoły mechaniczne w stanie bdb. Wszystkie numery i oznaczenia znajdują się na swoim miejscu. Silnik pochodzi z mojego prywatnego motocykla.
Cena dotyczy silnika jak na zdjęciach - bez lewej pokrywy bocznej (pokrywy alternatora).
Jedynym mankamentem jest kiepsko pospawany karter silnika i prawa obudowa (patrz foto), naprawa ta wymaga poprawy lub wykonania jej od nowa.
Nie jestem mechanikiem więc obawiam się, że nie będę mógł udzielać informacji technicznych, dlatego też sugeruję oględziny na miejscu (Łączno) i odbiór osobisty.
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID8cIeH.html
Honda VFR 1200 X Crosstourer DCT ,ABS, 2016, kufer centralny gratis
Oryginalny kufer centralny gratis.
Honda VFR 1200 X Crosstourer DCT.
Duży motocykl klasy Adventure. Idealny do dalekiej turystyki z możliwościa podróżowania po drogach nieutwardzonych.
DANE TECHNICZNE
SILNIK
Typ Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, widlasty (V4 76°), 4-suwowy, 16-zaworowy, UNICAM
Pojemność skokowa 1237
Średnica x skok tłoka 81 x 60 mm
Stopień sprężania 12:1
Moc maksymalna 129 KM przy 7750 obr./min.
Moment obrotowy 126 Nm przy 6500 obr/min
UKŁAD PALIWOWY
Dawkowanie paliwa Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI
Średnica gardzieli przepustnicy 44 mm
Zbiornik paliwa 21 litrów
Zużycie paliwa wg WMTC** 6,1 l/100km
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Pojemność akumulatora 12V/11,2AH (YTZ14S)
Rozrusznik Elektryczny
UKŁAD NAPĘDOWY
Skrzynia biegów 6-stopniowa / * 6-stopniowa o elektronicznym doborze przełożeń z wyborem trybu: automat, sport-automat, sekwencja ze zmianą przełożeń przyciskami na kierownicy
Sprzęgło Mokre, wielotarczowe / * podwójne
Przełożenie wstępne 1,738 (73/42) / * 1,738 (73/42)
Przełożenie biegu 1 2,600 (39/15) / * 2,250 (36/16)
Przełożenie biegu 2 1,600 (32/20) / * 1,700 (34/20)
Przełożenie biegu 3 1,260 (29/23) / * 1,304 (30/23)
Przełożenie biegu 4 1,076 (28/26) / * 1,107 (31/28)
Przełożenie biegu 5 0,961 (25/26) / * 0,967 (29/30)
Przełożenie biegu 6 0,897 (35/39) / * 0,886 (31/35)
Przełożenie końcowe 2.699 (37/39 x 19/17 x 28/11)/ * 2.706 (39/41 x 19/17 x 28/11)
Napęd tylnego koła Wał napędowy
Prędkość maksymalna 209 km/h
RAMA
Typ Aluminiowa, grzbietowa, 2-belkowa
PODWOZIE
Wymiary (dł. x szer. x wys.) 2285 x 915 x 1335 mm
Rozstaw osi 1595 mm
Kąt nachylenia główki ramy 28°
Wyprzedzenie 107 mm
Promień skrętu 2,7 m
Wysokość siedzenia 850 mm
Prześwit 180 mm
Masa własna pojazdu (z płynami i paliwem) 275 kg (P: 132 kg; T: 143 kg) / * 285 kg (P: 138 kg; T: 147 kg)
Masa "suchego" pojazdu 258 kg / * 268 kg
Dopuszczalna masa całkowita 469 kg / * 479 kg
ZAWIESZENIE
Przód 43 mm odwrócony widelec teleskopowy z regulacją napięcia wstępnego i siły odbicia
Tył Jednoramienny wahacz aluminiowy, Pro-Link, amortyzator gazowy z bezstopniową regulacją napięcia wstępnego z ręcznym pokrętłem, regulacja siły odbicia
HAMULCE
Przód 320 mm podwójny tarczowy, 6-tłoczkowe zaciski, C-ABS
Tył 276 mm pojedynczy tarczowy, zacisk 2-tłoczkowy, C-ABS
OPONY
Przód 110/80-R19MC (59V)
Tył 150/70-R17MC (69V)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgAlOx.html