Czy jesteś nałogowcem?
Megane 3 kółko rozrządu zębate rozrząd
Kółko rozrządu Megane 3 1,5dci 2011r , 40 zębów,używane , bez uszkodzeń, z klinem
Link: olx.pl/oferta/CID5-ID6huwN.html
Klawiatura, wałek, kółko rozrządu Civic EG,EJ,EK D15Z6
Sprzedam kompletną klawiaturę + wałek + kółko rozrządu pochodzące od silnika D15Z6. Stan widoczny na zdjęciach. Na kółku oznaczenie PM3B.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgw1T1.html
Kółko rozrządu SR20 mod rozrządu Nissan
Kółko z tzw. modem rozrządu do silnika SR20De.
Kupiłem już takie z wałkiem i to odsprzedaję.
Stan bdb, jak na zdjęciach.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgzK55.html
regulowane kołko rozrzadu honda d-seria nowe + klin
sprzedam jak w opisie nowe kółko regulowane do hondy do silników d-seri (silników o oznaczeniu np d13b2 d15b2 d15b7 d16z6 itp ) niebieskie , + oryginalny klin Honda do tego kółka
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgqxHf.html
Kółko koło rozrządu a883 fiat 8v seicento
Sprzedam oryginalne kółko rozrządu do Fiata seicento a883. 2007 Towar niedostępny w żadnym magazynie w Europie. Wysyłka pobraniowa lub na konto.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDg0Q9T.html
VW ,Audi,Seat ,Skoda 1.9 TDI BXE BLS Koło Kółko Rozrządu
Witam . Przedmiotem jest kółko wałka rozrządu w stanie idealnym . Brak zadrapań lub pęknięc. Pasuje do silników 1.9 tdi. Przebieg 90tys.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfRrnN.html
Kolko rozrzadu Audi s2 ABY RS2 s4 AAN
Kolko wyjete ze sprawnego silnika po uszkodzeniu panewek cale z niewylamanym klinem wersja pod Hall-a z przodu
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDamCor.html
Silnik D15 VTEC Honda civic crx
Witam,
Do sprzedania silnik D15B7 mini me.
Blok- zabielony, honowany i wymyty, nowe panewki ACL, polerowany wał, wzmocniona pompa oleju.
Tłoki- z silnika D13B2, cr około 12, nowe pierścienie i sworznie, polerka denek.
Głowica- D16Z6, rozwiert i porting, nowe uszczelniacze, zabielona, szlif zaworów, kanały zgrane z kolektorami, regulowane kółko rozrządu.
Zespół korbowodowy wyważony dynamicznie.
Silnik poskładany na nowych gratach, szpilki głowicy dorobione na zamowienie 15.8. Metalowa uszczelka pod głowica, magnes w misce olejowej. Zalewany motulem.
Dodatkowo:
-lekkie koło zamachowe Otoczaka
- kolektor 4-2-1 owinięty bandażem
- kolektor dolotowy z D16Z6, brakuje jedynie przepustnicy.
- powinienem jeszcze mieć komputer P06 z dodanym VTEC iem i miejscem na eeprom.
- powinna być większość czujników na bloku, głowicy i kolektorze, zawór VTEC jest napewno
Silnik w takiej konfiguracji przejechał około 10k km, pozniej złamała się buda ej2.
Zostawiłem go z myślą o 1/4 mili w klasie 1500 lub kjs. Jednak plany zeszły w kierunku RWD.
Polecam zrobienie wydechu i dolotu, itb swietnie by pasowało. Można dodać jakiś wałek. Silnik nie hamowany, moc szacowana jak większość mini me z odprężeniem około 150KM+
Dzwonić po 16
honda civic crx
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgfsSN.html
Kółko dolne rozrządu 1.9 TDI Golf 4 Bora skoda octavia
Kółko dolne rozrządu 1.9 TDI Golf 4 Bora
Możliwa wysyłka,
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDb3E49.html
VW CRAFTER 2,5 TDI kolko walka rozrzadu stan bdb
WITAM.kolko walka rozrzadu vw crafter 2,5TDI stan bdb dzielam gwarancji roz. wysylka w/g cennika poczty polskiej wiecej informacji pod.nr- 500 - pokaż numer telefonu -
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdmVhp.html
Wałki rozrządu Civic Type-R K20A2 EP3 VTEC 200KM
Sprzedam dwa wałki rozrządu K20A2 Honda Civic Type-R 2,0L 200KM EP3
Cena za dwa wałki (ssący i wydechowy) oraz kółko VTC i zębate
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgE5Pl.html
Koło kółko zmiennych faz rozrządu Megane II Scenic 1,6 16v
Sprzedam koło zębate zmiennych faz rozrządu do takich auta jak Renault Megane II Scenic 1,6 16v 2003-
częśc 100% sprawna używana oryginalna firmy Delphi
proszę o kontakt telefoniczny
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDfsFFZ.html
Honda Civic VI EK3 sedan 1.5 VTEC+. Możliwa zamiana.
Honda Civic VI EK3 sedan z benzynowym silnikiem 1.5 VTEC (minime) 147,1 KM, 159 Nm
Auto kupione półtora roku temu w zasadzie jako seryjne, w moich rękach przeszło szereg opisanych niżej modyfikacji. O samochód dbałem jak tylko mogłem, przejechałem nim ponad 25 tysięcy kilometrów bezawaryjnie, służy mi jako daily, ciągle w użytku. Auto zostało zarejestrowane w Polsce w 2009 roku, sprowadzone z Niemiec
Wszelkie elementy zawieszenia czy osprzętu były wymieniane na czas. Nie słychać niepokojących stuków i nie ma luzów. Jest sztywno i w należytej kondycji. Wszystkie płyny ustrojowe zmieniane. Honda odpala za każdym razem, silnik pracuje jak należy, ładnie się wkręca, nie jest zapocony, ani myty, wnętrze jest zadbane i czyste. Nie kopci na niebiesko, nie zostawia za sobą chmury dymu. Pobór oleju uzależniony od stylu jazdy, nie wożę ze sobą bańki oleju, na bieżąco kontroluje jego stan, nie dopuszczam do jego niedoborów. Nie jest to litr na tysiąc kilometrów, a od 300 do 500 ml na 7000 km
Z wyposażenia: elektryczne szyby (nie działa prawa tył), elektryczne lusterka, szyberdach, wspomaganie.
Blacharka/lakier
Podłoga, stan dobry, kilka otarć od „gleby”, w jednym miejscu trzeba będzie wstawić łatkę (krawężnik).
Progi (próg prawy cały, próg lewy tak jak na zdjęciach, końcówka skorodowana) są w bardzo dobrym stanie, natomiast wyszczególnienia wymagają nadkola tylne, drzwi kierowcy, rant klapy bagażnika, zderzak tylni oraz przedni (do wglądu na zdjęciach). Mam nowy zderzak tylny pomalowany w kolor do założenia na auto.
Jeżeli ktokolwiek będzie zainteresowany wstawię auto na podnośnik, zdejmę progi i porobię dokładne zdjęcia podłogi, silnika, zawieszenia.
*SILNIK I CHŁODZENIE
Pełna obróbka głowicy wraz z planowaniem (– 0,5 mm)
Wtryskiwacze 240cc
Wałek rozrządu CompCams Stage2
Panewki główne ACL
Panewki korbowodowe ACL
Pierścienie tłokowe NPR
Regulowane kółko rozrządu BLOX
Uszczelka z d16y8 pod głowice
Chłodnica oleju 7 rzędowa
Silnik zalany MOTULem 6100 SYNERGIE+ 10W40
*UKŁAD DOLOTOWY
Przepustnica z H22
Uszczelka termoizolacyjna pod przepustnicę
Uszczelka termoizolacyjna pod kolektor ssący
Rozwiercony kolektor ssący pod przepustnicę z H22 + CAI 3” z hydroshieldem KN na stożku SIMOTA
*UKŁAD WYDECHOWY
Kolektor wydechowy 4-2-1 chińczyk
Wydech przelotowy z nierdzewki 2,25’’ na dwóch tłumikach środkowych (jeden noname, drugi Racing Weld Customs) + tłumik końcowy MarTec
*UKŁAD PRZENIESIENIA NAPĘDU
Skrzynia biegów hybryda 3 + 4 z CRX, długa 5
Sprzęgło kompletne XTD Stage1
Lekkie koło zamachowe by Otoczak
Shortshifter by Tyliq + poliuretanowy zestaw naprawczy drążka zmiany biegów od Jarusneta
*STEROWANIE
Komputer P06 przerobiony na p28 z podstawką pod strojenie + przejściówka OBD1 wystrojony u Dr Fox Ralfi Garage (Toruń) - 147,1 KM, 159 Nm
Wskaźniki temperatury i ciśnienia oleju EPMAN z podstawką pod filtr oleju MOCAL z termostatem w carbonowej obudowie na słupek
*ZAWIESZENIE
Amortyzatory KYB Ultra SR + sprężyny Vogtland
Rozpórka kielichów przód Staffa (czarna)
ASR (czerwony) + wahacze z EK4
*HAMULCE
Swap hebli: przód – 282 mm na zaciskach z Accorda 2.3 z tarczami Pagid i klockami ATE, tył – 260 mm + pompa hamulcowa z ATRa 1”
*STRONA WIZUALNA
Kierownica z Hondy Prelude V
Podłokietnik
gałka SKUNK2 (czarna z czerwonym grawerem)
Czerwone podświetlenie deski
Lampy tył USDM
Ambery przód
Opis jest rzetelny, zgodny ze stanem faktycznym. Cała galeria WRAZ Z OBSZERNYM OPISEM i zdjęciami wszelkiego rodzaju dostępna pod adresem: https://drive.google.com/open?id=0B_-o4osT1doNVE9vYzBrXzBfU3c
Przegląd ważny rok, tak jak i ubezpieczenie.
Na aucie nigdy nie oszczędzałem, starałem się robić wszystko z głową, dopasowując do tego części odpowiedniej jakości, wkładając w to dużo czasu, serca i pieniędzy.
Powód sprzedaży – taki jak wyżej plus fakt, iż chce się przesiąść do auta bardziej komfortowego, cichszego, nieco większego dla kierowcy (196 cm wzrostu).
Najchętniej zamienię za gotówkę, ewentualnie Hondę Prelude, Accord, (coupe, sedan), lub inne o którym nie myślałem
zamiana zamienie zamienię jdm honda civic gleba prelude accord japan tuning
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgPenn.html
Kółko koło wałka rozrządu Megane,Clio, Scenic 1.9 dti
Witam posiadam na sprzedanie Kółko wałka rozrządu Do Megane i innych modeli z silnikiem 1.9 dti o mocy 98km. ( przebieg ok 3000km) czyli prawie nowe. Część bez uszkodzeń wykruszeń itp. koło ma po 40 zębów, Udzielam gwarancji rozruchowej.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDestzP.html
Honda Civic EG Ferio USA JDM
Witam
Sprzedam Civica 5 gen w sedanie.
Auto budowane przez znajomego przez 10 lat, w naszych rękach 1,5 roku.
Dużo rzadkich części(zegary SIR, lampy tył ori stanley USA, beżowe całe wnętrze z podłokietnikiem, ori kasetka w miejsce radia(jest osobno, ponieważ zajmowało miejsce na radio), blenda USDM w kolorze power folding mirrors i wiele innych, o których nie pamietam. )
Motor zdrowy, nie puszcza bąków, złożony na tłokach 1.3, doprężony, wypluł 149 koni 2 lata temu(strojenie crome), bez problemu przekręca licznik prędkości.
Przebieg auta jest tak jak na liczniku, natomiast przebieg silnika po remoncie to około 30 tys km.
Z ciekawszych rzeczy auto posiada: lekkie koło zamachowe od Otoczaka, wydech z kolektorem 2,25 cala, końcowy duży(50cm) tłumik SLG, zawiesznie KYB z regulacją twardośći ze sprężynami Eibach, rozpórki(tył góra i dół, przód góra), hamulce VTI w oplocie i serwem od Accorda Type R.
Mam trochę dodatków, których nie założyliśmy, zmieniliśmy: ori centralny zamek(silniczki, klamki, cięgna), owiewki, pakiet chrom, blenda USA, regulowane kółko rozrządu AEM.
Roczne opony przednie Potenza Adrenalin, opony zimowe Dunlop na 2 sezony, wszystkie swożnie przód oraz tuleje wachaczy wymienione.
Tydzień temu zrobiony serwis olejowo filtrowy, oraz został wymieniony prawy przegub półosi.
Wady?
Rdza.Nadkola, progi, jakiś odprysk gdzie nie gdzie, oraz kilka drobiazgów, które wyeliminuje jeśli na auto nikt się nie rzuci a Ja będę miał chwilkę czasu.
Podłoga wporządku, jest do czego przykręcać, nie ma dziur.
Cena do negocjacji, oczywiście rozsądnej.
Jestem świadomy, że to auto jest do remontu blacharskiego, aczkolwiek jest to gratka dla fanatyka marki.
My nie jesteśmy w stanie postawić auta do lakiernika na 3 miesiące lub lepiej, ponieważ wciąż potrzebujemy 2 aut w pełni mobilnych, dlatego decyzja jest taka a nie inna.
Jest to stara honda, więc raczej trzeba Ją traktować jako auto hobby.
Proszę o nie zadawanie pytań o poszczególne elementy.Nie masm zamiaru wyjmować nic z auta.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOYpD.html
Subaru Forester 2.0XT
Sprzedam z żalem Subaru Forester 2.0XT 177KM B+G.A/T
Jestem 3 właścicielem od stycznia 2014. Przejechałem nim 70 tys km.
Od zakupu zostało wymienione:
- klocki przód i tył
- tylny dyfer (w poprzednim szumiało łożysko)
- amortyzatory tył KYB + wzmocnione sprężyny
- koła 16" wraz z nowymi oponami Yokohama Geolander A/T 215/65/16
- komplet wtryskiwaczy lpg
- oleje w skrzyni i dyfrach
- oleje i filtry na bieżąco wymieniane.
- za mojej kadencji były malowane oba zderzaki
Przy przebiegu 295 tys km wymienione:
- kompletny rozrząd z pompą wody
- kółko napinacza alternatora
- pasek klinowy i wielorowkowy
- uszczelniacze wałków rozrządu
- swiece
- olej, płyn chlodniczy, filtry
W aucie nie było palone. Wnętrze zadbane, typowa usterka w tych modelach to przetarta eko skóra na oparciach i siedzeniu kierowcy i pasażera. Pierwszy właściciel zamontował wysokiej klasy system audio ze wzmacniaczem Audison i skrzynią basową wpasowaną w lewy boczek bagażnika. Dodatkowym wyposażeniem jest kangur na przednim zderzaku oraz aluminiowa płyta pod silnik.
Serwis w ASO udokumentowany w książce serwisowej do 200 tys km.
Nie działa szyberdach i spryskiwacze reflektorów.
Przebieg: 295000 km i ciągle rośnie
Cena: 23200 PLN do negocjacji
Zachęcam do obejrzenia auta i zakupu.
Tel. 694-4trzy7-44zero.
Proszę dzwonić po 17.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDeEN9T.html
VW Volkswagen Corrado G60 JET / zamiana na kombi
Corrado przyprowadziłem z Niemiec w 2007 r. w całości tzn. " na kołach " - z przebiegiem 134 600 km. Jestem pierwszym właścicielem w Polsce a trzecim z kolei od wyprodukowania auta.
Od tego czasu wykonałem wiele prac przy aucie :
- w 2015 r. kompletna renowacja blacharska + całkowite lakierowanie auta w jego fabrycznym odcieniu czerwonego "Tornado Red".
Foto-dokumentacja procesu. Gwarancja pisemna !
- około 20 tys. km temu nastąpiła wymiana pompy wody, rozrządu, wszystkich pasków, oleju ATF dextron w skrzyni
- w tym sezonie nastąpiła wymiana oleju na Motul 6100 synergie+ , płynu chłodzącego, wspomagania, etc.
- silnik trzyma kompresję, pracuje jak w zegarku, zapala zawsze od pierwszego strzała.
- parametry typu spalanie, przyśpieszenie są książkowe
- automat działa 100%, 4-biegi, tryby: ekonomiczny i Sport
- podłoga oraz główne elementy blacharskie i zabezpieczenia fabryczne są zachowane w oryginale
- zawieszenie Kit : sprężyny Sparco -6/-4 cm , skrócone wersje amortyzatorów Kayaba Ultra SR
- kąty i zbieżność monitorowane, brak luzów w układzie kierowniczym czy napędowym
- Każdy Detal w zawieszeniu został wymieniony na Lemforder
- hamulce po regeneracji wszystkich 4 zacisków, nowe klocki Ferrodo miękkie / tarcze Brembo przód
- wymienione i wyregulowane obie linki hamulca ręcznego
- regeneracja kompresora + mod. "RS" + kółko "70", wymienione paski w G60 przy przebiegu 146 000
- regulacja całego układu zapłonowego i CO-pot. , "bajpas"
- kompletny wydech, strumienica-kat., eSka zamiast "patelni"
- zmienione czujniki : temp., wentylatora, stukowy, świece, sonda &, filtry, etc.
- regeneracja rozrusznika, regeneracja alternatora
- wymiana aparatu zapłonowego
- 2 komplety kół, proste wszystkie felgi, oryginalne Estoril + zimowe opony vredestein (od kilku lat nie używane)
- letni komplet pro sportowy obuty w 195/50/15 Toyo Proxes przód oraz Goodyear eagle F1 tył
- oryginalne fotele "JET" w bardzo dobrym stanie
- szyberdach zakonserwowany w doskonałym stanie lecz nieużywany z powodu drobnego problemu z lewym "pieskiem"
- sprawna cała elektryka, antena dachowa wymieniona
- car audio : Alpine + dodatkowe głośniki
- kierownica 32 cm Victor, atest
- rozpórka przednich kielichów z atestem od Wiechers + profesjonalny montaż
- alarm, immo. + 'patenty' zabezpieczające przed kradzieżą
- dwa komplety kluczyków z pilotami
- większy akumulator tj. 72 Ah / 680 A
- przyciemniane tylne szyby, zrobione sporo innych detali
- V-max ~230 km/h / przyśpieszenie 0-100 km/h ~7,9 sek.
- poza ww. zmianami auto jest ORYGINALNE, z oryginalnym przebiegiem.
Corrado ma tak mały przebieg dlatego, że w Niemczech go 2-krotnie wymeldowano na w sumie kilka lat. Jest na to dowód w postaci wpisów w oryginalnym Brief.
Autko traktowałem czysto rekreacyjnie oraz jako hobby.
Stale garażowałem. W zimę i pory deszczowe nie było w ogóle używane.
Lista wszystkich pozostałych prac jest do wglądu na miejscu wraz z dokumentacją z Niemiec i Polski., wykresem z hamowni, paragonami za części - po osobistych oględzinach.
Przegląd i OC ważne do czerwca 2016 r.
Karta pojazdu oraz oryginalna książka serwisowa.
Auto może zostać poddane wycenie u dowolnego rzeczoznawcy czy mechanika na koszt Kupującego.
Mój wkład fin. jest dużo większy niż oczekiwana cena.
Na motor, G60, automat, blachy oraz ww. regeneracje mogę dać gwarancję rozruchową pisemną na wynegocjowany okres czasu.
Z powodu powiększenia się Rodziny - jestem zainteresowany także zamianą na duże, w miarę mocne kombi - po 2004 roku.
Cena do negocjacji tylko na miejscu.
Wyposażenie dodatkowe :
welurowa tapicerka, elektryczne lusterka, immobilizer, komputer pokładowy, radio / CD, wspomaganie kierownicy, ABS, autoalarm, światła przeciwmgłowe, szyberdach, aluminiowe felgi.
Dodatkowe informacje :
garażowany, serwisowany w ASO, bezwypadkowy, możliwa zamiana, pierwszy właściciel.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDahd7F.html
Mercedes-Benz SLK SLK 230 ::: podkręcony kompresor ::: 240 HP
Mercedes-Benz SLK 230 R170.447, 1999r.
Silnik 2.3 DOHC M111.973 (mocny i elastyczny, z podwójnym wałkiem rozrządu), kompresor Eaton M62 (podkręcony),
ok. 240 hp 320 Nm, ale to wynika z wyliczeń z użytych modów.
Użytkuję go od 6 lat, ale teraz po prostu potrzebuję czegoś mocniejszego.
"Użytkuję" to może za mocne słowo... To drugie auto w domu i z reguły stoi w garażu.
Przez 6 lat zrobiłem nim ok. 14 000 km, czyli średnio ok. 2 300 km rocznie :-)
serwisowanie
:: książka serwisowa z wpisaną każdą najdrobniejszą naprawą i serwisem (części, filtry i płyny eksploatacyjne zawsze najwyższej jakości, żadne tam none-name; nowy MAF Pierburg, sonda lambda Bosch, akumulator)
:: przy każdej wymianie oleju płukany silnik (przebieg po ostatnim zabiegu ok. 3 000 km)
:: czyszczone i regulowane wtryskiwacze (przebieg po zabiegu ok. 7 000 km)
:: zabezpieczenie antykorozyjne podwozia (w X 2014)
wyposażenie
:: 4x AIRBAG
:: ASR (wyłączany z guzika)
:: ABS
:: BAS (asystent docisku siły hamowania - rewelacyjny system!)
:: koła letnie: obręcze alu 17' AMG; opony Dunlop SP Sport Maxx 225/45 - pompowane azotem
:: koła zimowe: obręcze alu 15' oryginalne Mercedesa, świeżo malowane czarnym plasti-dipem; opony nie wiem jakie, ale z włosami jeszcze, praktycznie nie jeżdżone
:: teflonowe wycieraczki szyb
:: elektrycznie sterowane lusterka
:: immobilizer
:: windshot
:: CD JVC
mody
:: małe kółko kompresora z odłączonym elektrosprzęgłem; custom 74mm (pompuje już z samego dołu; max do 1 bar, seryjne do 0,46 bar)
:: podwójny wlot powietrza
:: FPR 4 bary, seryjny miał 3,6 bara
:: nowy większy intercooler + 100% pojemności
:: MAF przeniesiony bliżej przepustnicy
:: usunięta siatka z przepustnicy (taki tam mod stosowany w tym modelu)
:: reduktor ciśnienia w bajpasie + HKS SSQV 3 oryginał (nie wpuszcza do ponownego obiegu gorące powietrze)
:: wzmocnione tarcze hamulcowe, nacinane i wiercone (lekkie auto, hamuje jak dziki)
:: dedykowana rozpórka Wiechers Sport
:: ręcznie robiony słupek (w skórze) na 3 zegary Auto Gauge (można zmienić kolor na białe):
temp. oleju
wskaźnik boost
wskaźnik AFR
:: dodatkowy zegar z odczytem temperatury powietrza w dolocie (po intercoolerze)
:: cewki Mobiletron + świece zapłonowe Brisk Premium
:: lampy przednie soczewkowe Angel Eyes Black
:: lampy tylne Depo; ledowe, czarne, dymione
:: pełny, szeroki body kit S-Tuning
:: włoskie siedzenia Simoni Racing model Nigel (nówki! Super wygodne i dobrze trzymające)
inne
:: opłaty jak za auto do 2000 cm poj. :-)
:: kompresor Mercedesa (taki do pompowania koła zapasowego)
:: dodaję nieotwierane opakowanie oleju do kompresora (tego od doładowania powietrza)
:: dodaję zapasowe japońskie łożysko do małego kółka kompresora (kupiłem na zapas)
:: pokrowiec na auto
:: złącze diagnostyczne Mercedesa z multiplexerem (można sobie usterki diagnozować w kompie)
A tu można posłuchać jak pracuje silnik - wpisz w youtubie "E9hJsGVmCvc"
kontakt:
Jeżeli brak Ci czasu lub nie lubisz długich podróży, za opłatę "paliwową" mogę podjechać nim w dowolne miejsce w kraju.
Proszę nie dzwonić z propozycjami typu "czy za 20 tys. pójdzie?", bo za tyle nie pójdzie.
Różnica w jeździe tym samochodem, a seryjnym SLK jest ogromna, a frajda z jazdy niesamowita :-)
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDePrlw.html
Silnik uszkodzony BMW E46 316i 318i na części głowica miska M43TU M43
Silnik częściowo wyprzedany, głowica i tłoki sprzedane, wał korbowy uszkodzony.
Pozostały blok silnika z tulejami, miska olejowa, kółko czujnika impulsów wału korbowego, dekiel głowicy, śruby dekla głowicy, szpilki głowicy, pokrywy rozrządu, świece zapłonowe, cewka zapłonowa
Silnik pochodzi z E46 318i. Pasuje również do 316i.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDdcckP.html
Opel Astra Opel Bertone Opc Doinwestowany !!!Full opcja Navi 246km 393nm Lpg
Witam mam na sprzedaż Opla astrę w wersji coupe Bertone Opc w najbogatrzej wersji navi tempomat pełna elektryka uchylanie szyb gdy otwiera się drzwi.Bertona jest utrzymana w orginale wizualnym lakier jest w bardzo dobrym stanie jest orginalny! nie był malowany czy szpachlowany (rzadkoś) zapraszam tych z miernikiem, lampy lekko dymione orginalne .Samochód jest zarejstrowany na mnie nie jestem żadnym handlarzem !przebieg orginalny nie kręcony 255765km udokomentowany mogę podac vin dla zainteresowanych można sprawdzic przeszlosc samochodu .Samochód mechanicznie został całkowicie odnowiony rok temu między innymi :
-Tłoki
-pierścienie
-panewki
-uszczelka pod głowicą
-głowica cała regenerowana zawory ,popychacze nowe 1200zł
-turbina została zregenerowana rok temu i zostało założone sportowe kółko kompresji warte 1590zł
-Wałki rozrządu ostre z silnika x20xer opc 1400zł
-sportowy katalizator
-klocki przód tył
-amortyzatory k&B
-wydech na zamówienie dedykowany do z20let,
samochód po tym wszystkim odwiedził hamownię i został zrobiony program żeby to wszystko zgrac 246km 393nm .Spalanie Trasa 8l gazu miasto 10l do 11-12 l Max bardzo oszczędny a zarazem szybki ,
dwa miesiące temu został założony nowy orginalny rozrząd inna wraz z pompą wody i został założony miesiąc temu gaz stag 4 generacji najnowszej 3400zł to taka krótka historia napewno o wiele rzeczach zapomniałem koszt wyszedł mnie 9340zł także nie mało napewno samochód będzie słóżył przez długi czas osobie która go kupi.Jest opłacony oc i przegląd do 2017r.Sprzedaje tylko i wyłacznie dla tego że potrzebuje pieniędzy na busa także zamiana też wchodzi w grę.Samochód został sprowadzony z niemiec na życzenie w 2012r 10-10
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgOnHL.html
BMW e38 740i M60B40 automat 5HP30
Witam!
Oferuje do sprzedania moje BMW z 1994r. Jestem w posiadania samochodu od początku roku 2016. Od tam tej pory dbałem o niego ile starczało mi sił..ale już mi ich chyba brakło stąd decyzja o sprzedaży. Od stycznia 2016 (czyli od daty zakupu) w samochodzie wymieniłem, bądź zrobiłem:
1. Naprawa progów oraz konserwacja podwozia.
2. Wymiana układu wydechowego (kupiłem drugi używany kompletny układ oraz dwa końcowe tłumiki nierdzewne firmy 'Magnaflow')
3. Wymieniłem całe zawieszenie z przodu (wahacz przedni, wahacz tylni, łączniki stabilizatora, gumy stabilizatora, drążek kierowniczy i kóńcówki, łożyska piast lewa i prawa strona, zregenerowałem zaciski hamulcowe, wymieniłem również sprężyny i poduszki górne)
4. Naprawa hamulcy tylnich (regeneracja zacisków)
5. Wymiana oleju i filtra skrzyni biegów
Powinien być teraz następny pod punkt pt. silnik..ale opisze to jednak wszystko osobno jako 'komora silnika' :
-wymiana uszczelek kolektora ssącego (BMW)
-wymiana separatora odmy (BMW)
-wymiana świec (NGK)
-wymiana uszczelek pokrywy zaworów i gumek na śruby (V.Reinz)
-wymiana pompy wody (Febi)
-wymiana uszczelki miski olejowej (V.Reinz)
-wymiana wymiana obu pasków wielorowkowych osprzętu (ContiTech)
-wymiana pompy wspomagania (LUK)
-wymiana przewodów oraz zbiornika pompy wspomagania ( zbiornik nowy, przewody dorabiane w firmie zakuwającej przewody wysokiego cisnienia)
-wymiana chłodnicy i zbiornika wyrównawczego ( chłodnica Nissens, zbiornik Febi)
-wymiana kompletnego rozrządu silnika ( 2x kółka wałki ssące, 2xkółka wałki wydechowe, kółko pompy olejowej, 2xkoła napędu głównego, kółko pośrednie z łożyskiem, kółko napędu rozrządu i pompy olejowej z wału głównego, 2x łańuchy napędu między wałkami, łańcuch pompy olejowej oraz łańcuch główny i napinacz łańcucha głównego, ślizgi zostały wszystkie nie wymienione ponieważ są w stanie bardzo dobrym nie było sensu ich wymieniać)
- no i wiadomo...przez te wszystkie naprawy wymieniany był płyn chłodniczy nie jeden raz, ale zawsze ten sam czyli Febi o oznaczeniu G11 przewidziany do silników BMW
-olej silnikowy Valvoline VR 10w60 (pełny syntetyk)
-no i wszystkie filtry ; oleju, powietrza, kabinowe, paliwa.
Samochód posiada instalacje gazową. 2 reduktory AC R01, instalacja Stagg 300+, wtryski Valtek, butla gazowa w kole zapasowym mieści 45L gazu.
Po zakupie rownież zakupiłem opony letnie w rozmiarze 245/45/17" przednie są Continental ContiSport Contact, tylnie Bridgestone Potenza re050a. Jeśli chodzi o wnętrze samochodu zostały wyciągniete wszystkie siedzenia..wykładziny zostały wyciągniete i wyprane, siedzenia skórzane zostały zregenerowane specjalnym środkiem do odnowy skóry zakupionym w specjalistyczny sklepie "Shining Car", oraz mleczko zabezpieczające. Wszystkie sterowania elektryczne foteli są sprawne jak i podgrzewanie. Roleta tylnej szyby również jest sprawna, został wymieniony silniczek. Jeśli chodzi o audio również wszystko działa, nie ma niestety tylko zmieniarki, ta która była niestety była spalona, tego już nie zdażyłem kupić nowego. I ostatnia rzecz, którą zafundowałem siódemce to spory detailing samochodu, mianowicie:
- pierwsze polerowanie pastą Menzerna FG 500
- drugie polerowanie pastą Menzerna IP 2000
- trzecie polerowanie pastą Menzerna SF4000
- na koniec został nałożony wosk Soft99 Fusso Coat 12M i politura Wolf's Chemicals Nano Glaze.
Do auta oczywiście są zimowe opony Continental, i masa części które wymieniłem, jeśli ktoś je chce.
Jak widać w auto włożyłem tyle serca ile mogłem i byłem w stanie, ale już mi brakło sił, finansów i ochoty. Po ostatniej naprawie w silniku, czyli wymianie rozrządu podjąłem decyzje o sprzedaży. Wymieniałem rozrząd ponieważ silnik zaczął wydawać dziwne dźwięki właśnie spod dekli rozrządu, więc wymieniłem wszystko..dźwięki ucichły, byłem naprawdę zadowolony po przejechaniu testowych 100km, ale gdy wróciłem jednak było słychać jakiś dźwięk, już nie z rozrządu. Najpierw nie cykliczny, tylko nieregularny a później można powiedzieć, że już dość równy. W mojej ocenie i specjalisty, który od 25 lat naprawia BMW, jest to najprawdopodobniej panewka.
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDh9YNX.html
Mini ONE 1.4 D, PANORAMA, po LIFCIE, Komp, Pakiet Cooper, Prywatnie. 4,6 L/100
Do sprzedania śliczny Mini One D ze stylizacją na Coopera, z rąk fana marki. Dobrze wyposażony, wersja po liftingu, z niezawodnym silnikiem diesel 1.4 D4D z Toyoty (łańcuszek rozrządu) w kolorze pepper white, czarny dach panorama + dodatki stylistyczne. Auto z Włoch, 1. rej 12.2004, w moich rękach od 2009 roku, przebieg 100% autentyczny. Następny przegląd PZMOT za rok, OC do maja 2017, olej i filtry wymieniane 2000 km temu. Zawieszenie bez uwag, odpala na dotyk, silnik chodzi równo, brak wycieków, wszystko sprawne, nigdy nie uczestniczyło w poważnej kolizji - poduszki, szyby, chłodnice oryginalne. Nie jest to żaden składak z pięciu jak to często z MINI w Polsce bywa. Do sprawdzenia sprzęgło bo słychać jakiś dźwięk (znajomy wycenił na 300zł), można by też przejrzeć wtryski. Auto nigdy mnie nie zawiodło i nie miałem z nim żadnych problemów, wszystkie wymiany eksploatacyjne robione na bieżąco. Sprzedaję z powodu zakupu nowego auta, MINI od długiego czasu już stoi i jest bardzo sporadycznie używany.
Więcej informacji telefonicznie lub mailowo, ale nie oddzwaniam i nie odpowiadam na SMSy! Zgadzam się na kontrolę w dowolnym serwisie (na koszt kupującego). Auto do obejrzenia w Łodzi na teofilowie.
W auto świeżo włożone ok. 3000 zł:
- nowa pompa wspomagania + pasek + kółko - 700 zł
- lakierowana maska po małej wgniotce parkingowej (posiadam zdjęcia) faktura na 600 zł + nowy emblemat MINI
- nowe czujniki klocków - 200 zł
- nowe ledowe żarówki migaczy - 150 zł
- około 5000km temu wymienione kompletne hamulce na Zimmermann klocki + tarcze + zaciski + płyn - 1500 zł.
Bogate wyposażenie w tym egzemplarzu:
- podwójny szklany dach panoramiczny, uchylany/otwierany elektrycznie, z roletami
- pakiet komfort: uchylanie szyb z pilota, domykanie szyb i dachu z pilota
- pełny komputer pokładowy (spalanie, zasięg itp.)
- podłokietnik
- klimatyzacja
- kontrola trakcji ASC+T
- światła przeciwmgielne przód+tył
- aluminiowe felgi 16 cali (najładniejsze 7 FIN SPOKE)
- wejście AUX dla radia + kabel mini jack (można odtwarzać muzykę z telefonu lub dowolnego odtwarzacza)
- przyciemniane szyby z tyłu
- skórzana kierownica i gałka zmiany biegów
- funkcja follow me home
- dodatki stylizacyjne (na wersję Cooper):
1. zderzak przód z wersji Cooper
2. zderzak tył z wersji Cooper
3. spojler dachowy z wersji Cooper (One D nie mają w ogóle)
4. końcówka wydechu z Coopera
5. białe migacze po bokach
6. customowe wentyle felg (flaga UK)
7. customowa plakietka na grillu (można zdemontować)
8. emblemat Cooper na klapie z tyłu
9. migacze LED
Odnośnie eksploatacji auta:
- używany w trybie podmiejskim, tylko na najlepszych olejach Motul
- naprawiany na firmowych częściach Mann, Knecht, Zimmerman
- jeździł tylko na paliwie Orlen
- nie eksploatowany zimą
- nigdy nie grzany na zimnym silniku, nie gaszony od razu po mocniejszej jeździe
- niskie spalanie poniżej 5 L ON
Do tego standardowe wyposażenie MINI:
- 6-biegowa skrzynia
- silnik diesel Toyota D4D z łańcuszkiem rozrządu
- ABS
- 4x AIRBAG
- elektryczne szyby
- elektryczne lusterka
- centralny zamek z pilotem
- immobiliser
- wspomaganie kierownicy
- czujnik ciśnienia w kołach
- trzecie światło stop
- radio CD/MP3
- nagłośnienie BOOST 6 głosników
- składana dzielona kanapa
- tapicerka welurowa
- regulowana kierownica i wysokość siedzenia kierowcy
- regulacja podświetlenia deski rozdzielczej
- automatyczna regulacja trybu pracy wycieraczek
- podgrzewana tylna szyba
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDch3T9.html
Renault Megane po kapitalnym remoncie śilnika
Sprzedam Renault Megane 1,4 z gazem sekwencyjnym spalanie 7l gazu na 100km do 2018r
Samochód jest mocno doinwestowany 2 miesiące temu w samochodzie zostało wymienione następujące części :
Uszczelka pod głowicą
planowanie głowicy
Świece zapłonowe 4szt
uszczelka kolektora wydechowego
uszczelka głowicy cylindrów
uszczelniacz trzonka zaworu 8 szt
pasek wielorowkowy
Zestaw śrub głowicy cylindrów
kółko alternatora
regulator napięcia
tłumik cały nowy
przegub lewy
chłodnica
przegląd lpg wymiana wszystkich filtrów oraz mapowanie
oleje
pasek rozrządu
tarcze hamulcowe przód wymiana rok temu
wtryskiwacze 4szt
Samochód do małych poprawek lakierniczych
cena do negocjacji!
Link: olx.pl/oferta/CID5-IDgK1Uz.html